Allistament Mike

14 Juny 2016
26
0
0
#1
Hola, sóc un jugador nou d'Arma III, i he arribat a vosaltres gràcies a un membre.
Sóc completament novell al món dels simuladors bèl·lics, però el què estic veient m'està interessant molt.
Si fos possible m'agradaria participar amb vosaltres a les missions més bàsiques.
Gràcies!
 

Magnetar

Més pesat que Kuban
22 Abril 2014
1,011
0
0
Kassel, Alemanya
#2
Benvingut siguis!

Tu apuntat a les diferents partides que s'aniran proposant! No et preocupis pels coneixements necessàris. Entre tots ja et donarem algun cop de mà durant la partida si necessites alguna cosa.
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#7
Benvingut al grup de l'ArmA, aquest es dedica principalment a partides cooperatives i de tant en tant fem partides amb d'altres grups d'internet, regularment també fem instruccions de combat. El simulador que fem servir es ArmA 3. En aquest enllaç tens informació de com funciona i els principals enllaços que necessites, com quins addons fem servir al grup.
En aquest PDF que també pots baixar tens uns resum de tot el necessari per començar.

Si tens qualsevol dubte, ens pots preguntar al fòrum o al TS3, la informació del TS3 de la comunitat la pots trobar en aquest enllaç.