Acta de reunió grup d'Arma 02/07/2014

ZeroQ

Més pesat que Kuban
27 Desembre 2011
1,632
3
38
Bilbo
Temes tractats a la reunió de grup

• Reunió de planificació de calendari d'activitats. Es faran el dilluns més proper al 15 de cada mes. L'objectiu de la reunió serà propostes pel calendari del mes següent, activitats, formacions i tot allò que es vulgui comentar amb caràcter del grup
  • Afegim etiquetes al Trello per facilitar les cerques
    [Edició]: Edició de missions/addons/mods.
    [Web]: Tot el relacionat amb la web.
    [MI]: Missions internes.
    [ME]: Missions externes.
    [Trello]: Tot el relacionat amb el funcionament de Trello.
    [Doc]: Documentació.
    [Camp-Inicials]: Campanyes.
    [Misc]: Miscel·lània.
  • Calendari d'activitats juliol
    Dilluns 7 - Examen curs CRIV
    Dilluns 14 - Wolfpack dia 4
    Dilluns 21 - Missió CTF (captura la bandera)
    Dilluns 28 - Missió interna editada pels Cavallers
  • Oficiliatzar el logo del grup 1RA
  • Proposta de fer missions amb altres grup estranger els divendres (Armados, 5thMEU, etc)
  • Definir grup d'edició de missions per crear paquet base (OMSMolina, Tblack, ZeroQ)

Han assistents de la reunió:
- Viper
- Diplock
- Frodo
- OMSMolina
- Tblack
- ZeroQ

10 Març 2014
213
0
0
Girona - Catalunya
Ep, perdoneu per no haver pogut assistir a la reunió. Jo vaig dir que col·laboraria, però amb els dos grups de musica que tinc, assajo casi cada dia i la veritat és que ho tinc força complicat, apart de que, per el que veig, l'únic que jo podria fer, es traduir algunes missions com les del Wolf Pack (per exemple) per penjar al fòrum, ja que no vaig poder assistir al curs d'edició de missions, i no en tinc ni idea. Si hi ha alguna cosa que veiéssiu que puc fer la faria encantat. Una altre cosa que volia dir, és que veig que ni al Trello ni aquí, heu tingut en compte les missions internes dels Dijous, i m'agradaria saber, si s'han anul·lat, o si senzillament no les heu posat, les del Divendres ja no les dic, perquè van variant o a vegades no en fem, però les del Dijous en principi haurien de ser fixes? Perdoneu per la parrafada ç:D

ZeroQ

Més pesat que Kuban
27 Desembre 2011
1,632
3
38
Bilbo
Els dijous jo no puc però no hi ha cap problema per fer partides. Si hi ha quorum es pot posar post com les partides dels altres dies.

D'altra banda ja he començat a mirar tema servidor linux dedicat per l'Arma 3. A veure si la setmana vinent ho puc deixar operatiu.