ACE 3

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#21
He estat provant l'ACE 3, i ara per ara es un AGM amb alguna cosa extra crec. El nou menú es mes maco, però costa una mica mes de fer servir, diguem que es massa sensible als canvis. L'haurien de polir pensant en que han d'evitar les equivocacions al seleccionar opció.

P.D: Per cert surto al llistat de col·laboradors çXD tot i que m'han posat com a Legolasindar en comptes de Viper.
http://acemod.github.io/ACE3/team.html
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#28
Estava comprovant la traducció de l'ACE3, i he vist lo de les cames del RHS. No es que l'ACE3 no mostri les opcions de les cames dels ninots del RHS, es que les mostra als peus. Has d'estar al costat del pacient i mirant als peus per veure les opcions.
Be, ens haurem d'esperar a que BIS ho solucioni, ja que el problema deriva de BIS, no de l'ACE3.
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#30
Han tret nova versió 3.0.1
http://www.armaholic.com/page.php?id=28557

Changelog:
[ocult]v3.0.1
Changed: Disable snprintf_s usage to get around auto-vectorization in the 2015 STL strnlen implementation.
Changed: Now starts vital tracking after treatment.
Changed: Rebuilt DLL's.
Changed: ace_javelin to the RHS javelin optionals compatibility pbo.
Fixed: AI would not lose blood in basic medical, causing incorrect diagnose text. (#1195)
Fixed: Bandaid for being unable to interact with man type units in some cases. (#1281)
Fixed: Broken Basic Revive. (#1155)
Fixed: Calculate vitals interval on first run.
Fixed: Frame-drop when using the BFT module setting. (#1181)
Fixed: JIP init for players with medical.
Fixed: Medical litter is spawning very spread out from the player. (#1112)
Fixed: Object actions not working.
Fixed: Order of Comanche zoom levels.
Fixed: Prevent Instant Death caused AI to be invincible. (#1155)
Fixed: Script error when performing medical treatment. (#1142)
Fixed: Sometimes interaction menus would disappear. (#1171)
Fixed: Performance issues caused by standing near a fire using basic medical[/ocult]
 

SilverArrow

Administrador
Membre del personal
Administració
Community Manager
6 Novembre 2014
1,902
99
48
#31
Jo crec que podriem fer alguna partida entre-setmana per provar el nou ACE.
 

Magnetar

Més pesat que Kuban
22 Abril 2014
1,011
0
0
Kassel, Alemanya
#32
SilverArrow said:
Jo crec que podriem fer alguna partida entre-setmana per provar el nou ACE.
Estic d'acord però només a la versió del github, la que encara no és pública, funcionen correctament el javelin i altres míssils guiats en combinació amb RHS (https://github.com/acemod/ACE3/commit/a ... fc8a9b349e). Era un bug que van trobar en que el Javelin de RHS hereda de la classe Titan però no van veure que la seva munició s'hereda d'una altre classe (https://github.com/acemod/ACE3/issues/1321).
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#33
Penseu que em de fer les proves amb les versions publiques, ja que son les que ficarem a l'estàndard. No dic que no pugueu fer servir les internes, cadascú pot fer el que vulgui ç;), però aquestes versions no ens son útils pel nostre estàndard, ja que no son les que ficarem :çrubl:
 

Magnetar

Més pesat que Kuban
22 Abril 2014
1,011
0
0
Kassel, Alemanya
#34
Nova versió del ACE 3, la 3.1.0:

CHANGE LOG SUMMARY

CHANGED:

Improved ear ringing and deafness
PAK treatment time accounts for damage healed
New low-poly Kestrel model
Made the bullet trace effect more visible
Flare burntime increased
Kestrel - New output modes (Density Altitude ...)
Kestrel - Tailwinds are displayed as negative values
Kestrel - Persistent menu
ATragMX - Fixed incorrect bullet diameter GUI output
Weather - Fixed incorrect barometric pressure calculation
Increased duration of morphine effect
Made atropine less effective
Morphine now only suppresses pain by default
Renamed some advanced ballistics module options
PSO scopes can now have windage steps of 0.5 Mil
New keyshortcuts to toggle through all devices
Refined all airFriction values
Interactions points now oclude each other
It's now possible to walk around while using the cursor version of the interaction menus.
Improved chat visibility
FIXED:

Unloading units from various vehicles
Dragging units teleport bug
Incorrect handling of falling damage
Incorrect handling of vehicle crash damage
Intermitted rain bug
Javelin locking
Random body bag teleport
Settings from modules not been applied reliably.
Medical - Litter spawning all over the place
Interaction menu moving with wave height
Fixed safe mode sound not being played
Fixed always raining with overcast values > 0.7
ADDED:

Concertina wire
DAGR
HuntIR
MX-2A
Rangecards
Sandbags
Spottingscope
Tactical ladder
Tripod
Yardage 450
Viewdistance module
ACE3 Version info on main menu
New extension to improve the performance of adv. medical
Closer action points now occlude farther ones
(Optional) ACE2 ball tracers
(Optional) BWA3 compatibility pbo (weapons, ammo, scopes)
(Optional) CUP compatibility pbo (weapons, ammo, scopes, launchers)
(Optional) R3F compatibility pbo (weapons, ammo, scopes)
(Optional) RH ACC compatibility pbo (scopes)
(Optional) Scope Mod A3 compatibility pbo (scopes)
A full list of merged pull requests
 

Magnetar

Més pesat que Kuban
22 Abril 2014
1,011
0
0
Kassel, Alemanya
#37
Viper said:
Sembla que ara quan et fereixen al a cama, ja no pots córrer, encara que et curis.
I ara les bales tenen efecte de cua de vapor, com a mínim amb el fusell de franctirador es veu.
Això és el que em va passar a mi ahir doncs. Crec però que si utilitzes els Surgical Kits o els PAK tornes al màxim de vida. Crec que només es poden fer servir als llocs definits com a hospitals o els vehicles mèdics per defecte.
 

SilverArrow

Administrador
Membre del personal
Administració
Community Manager
6 Novembre 2014
1,902
99
48
#38
Magnetar said:
Això és el que em va passar a mi ahir doncs. Crec però que si utilitzes els Surgical Kits o els PAK tornes al màxim de vida. Crec que només es poden fer servir als llocs definits com a hospitals o els vehicles mèdics per defecte.
Amb els Armados el que feiem per solucionar això era portar una ambulancia al convoi. Probablament sigui una bona idea fer-ho.

Una altre alternativa és fer servir Medevacs, un helicopter de la IA que et porti a un lloc proper on et puguin curar del tot (la combat dinamic ja integra el suport, aixi que nomes cal posar una ambulancia amb el Zeus).

Pot quedar xulo, i dona més complexitat a les partides, ja que cal buscar un LZ, assegurar-lo, etc.
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#40
Hi ha un bug molt petit que no se si es provocat per l'ACE3 o pel RHS, i es que amb les mires del RHS, quan arribes al limit dels MOA's ja sigui en vertical o en horitzontal, comença a pujar el Zeroing en metres. Això es degut a que les mires del RHS originalment anaven en metres com les vanilla.