He estat jugant una mica més a aquest joc, bàsicament per anar coneixent la mecànica i les seves cosetes ja que té bastants coses. Avui he jugat una partida i he descobert diverses coses interessants, ja que com sabeu, el joc està en anglès.
Fa uns dos o tres dies es va actualitzar incorporant la banda sonora en un arxiu zip, que és boníssima i una novel · la del joc (en anglès)
Cada vegada que joc m'enganxo més, m'agrada més i em fascina. El tema retro que està super ben aconseguit. Els grafics són una passada de artístics. Hi ha missions de dia i nit pel que dèieu en un altre post anterior. Bé, he après ha crear bases noves i equipar la tropa i traslladar-los d'un lloc a un altre per suplir baixes. A més els soldats té les seves condicions físiques que expliquen o altres coses tipus habilitats.
La veritat que estic encantat. Em fa recordar altres temps i ho trobo molt artístic. Jo no conec la saga de X-COM però el Xenonauts està collonut i bastant complet.
No sé si algun dia podrà ser cooperatiu o multijugador, a més de poder estar, almenys, en castellà (personal). He donat un cop de partida i amb la tonteria s'han passat dues hores volant: així dóna gust.
Jo us ho recomano perquè m'agrada. També entenc que és una mica especial l'entorn retro d'aquells anys i la guerra freda i no tots van a sentir la màgia d'aquest joc per torns, estratègic i emocionant que necessita algunes dosis de paciència per entendre la mecànica i aprendre a jugar.
http://www.savingcontent.com/2014/07/18/xenonauts-review/