Taller de Simulació a Vic el 02/02/2013

Com ja sabreu, m'he despenjat del taller de Vic. El dia 16 tenim un dinar familiar (amb matança del porc inclosa) que es va cancel·lar al setembre i es farà el 16 de febrer... així que em xafa el taller. :çno:

De totes formes avui he estat tot el mig dia intentant finalitzar la missió, amb els canvis que varem comentar ahir: Skins d'acadèmia d'en Josep per al a10c, su25t i ka50. + un WP3 amb SAM: Strela x2 + 8 blindats. Aquest WP3 està situat a Sikhumi, dins l'aeroport, prou lluny (espero) per a que maniobrant damunt WP2 no us enganchi els SAM.

Tb he afegit al briefing el desenvlupament teóric del vol, per a que us serveixin de guia durant el taller, i 3 captures de pantalla (pagines 1, 2 i 3 del briefing) on es veu el pla de vol de tots els aparells, la distribució d'objectius a WP2 i finalment la distribució d'objectius a WP3, per si no els trobeu que us pugui fe servei i localitzar-los.

La missió actualitzada la podeu descarregar d'aquí.

El dimecres vindré per volar-la amb vosaltres.

Buran

Víbria
Membre del personal
11 Desembre 2010
2,091
11
38
50
Barcelona - Catalunya
www.cavallersdelcel.cat
Jo vaig estar amb el DCS World, vaig tenir tres alumnes i cap d'ells tenia experiència en simuladors, els hi vaig ensenyar els diferents avions que hi havia amb els skins d'en Josep i em vaig decantar pel magnífic MiG29, el problema dels rectors és que has de tenir tacte i fins que no li agafes el "truco" dons es belluga molt, varem fer vols lliures a la partida que vas crear per les classes.

Varem fer vols lliures per agafar tacte i després varem fer circuits i aterratges, va ser espectacular, un d'ells va fer vols rasants i vam trencar la barrera del so (amb la vista externa se sent com es trenca).

Ens ho vam passar molt bé, a veure si s'animen ja que vaig fer propaganda del DCW que hi ha el SU25T gràtis.

Buran