Hola!
Animat per varis companys, m'animo a portar a terme un taller de repintats per a DCS. Puc compartir l'experiència de treball en aquests repintats:
KA50: viewtopic.php?f=73&t=1931#p14587
SU25T: viewtopic.php?f=73&t=1930#p14586
A10C: viewtopic.php?f=73&t=2080#p15831
El programa que proposo fer servir és el Photoshop (malgrat suposo que valdria qualsevol que llegís correctament les capes dels fitxers .PSD). No és un taller de Photoshop (malgrat podem treballar les tècniques més bàsiques), sinó un taller de com implementar un repintat en el simulador DCS.
Començaríem per l'A10C. El primer objectiu seria entendre per què necessitem 12 fitxers per generar la textura, i quines parts correspon cadascun. Després, com es passa a DCS un repintat concret (exportar a BMP, convertir a .DDS, generar la informació que necessita DCS per implementar les textures al model, on col·locar la carpeta dins DCS...). I finalment, que cadascú treballés la seva pròpia textura.
També serviria per unificar criteris a l'hora de fer textures de Cavallers per DCS (de fet segueixo un patró que es pot observar en tots els models, i que ja hem anat consensuant al llarg del temps).
Què us sembla? Qui s'animaria?
Material necessari:
1) Necessitem descarregar i instal·lar el Directx SDK per obtenir el fitxer necessari per la conversió (textconv.exe). Podeu descarregar des d'aquí: http://www.microsoft.com/en-us/download ... px?id=6812 . (Si teniu problemes d'instal·lació, envieu-me un MP).
2) Baixeu-vos el "Template" o textures base per modificar. En aquest cas, de l'A10C: http://www.digitalcombatsimulator.com/e ... templates/
3) Instal·lar el programa Notepad ++ per editar el fitxer .lua que acompanya les textures dels repintats. (O qualsevol editor ascii). El trobareu a: http://notepad-plus-plus.org/
4) Hauríeu de tenir instal·lat el repintat de Cavallers del Cel Acadèmia: viewtopic.php?f=73&t=2080#p15831
Us enviaré un MP amb un enllaç a Dropbox on hi hauran els fitxers de textures originals del repintat de Cavallers del Cel Acadèmia, a més d'una proposta d'estructura de carpetes i els processos .bat corresponents de conversió de textures i còpia de les modificades al simulador.
Josep
Animat per varis companys, m'animo a portar a terme un taller de repintats per a DCS. Puc compartir l'experiència de treball en aquests repintats:
KA50: viewtopic.php?f=73&t=1931#p14587
SU25T: viewtopic.php?f=73&t=1930#p14586
A10C: viewtopic.php?f=73&t=2080#p15831
El programa que proposo fer servir és el Photoshop (malgrat suposo que valdria qualsevol que llegís correctament les capes dels fitxers .PSD). No és un taller de Photoshop (malgrat podem treballar les tècniques més bàsiques), sinó un taller de com implementar un repintat en el simulador DCS.
Començaríem per l'A10C. El primer objectiu seria entendre per què necessitem 12 fitxers per generar la textura, i quines parts correspon cadascun. Després, com es passa a DCS un repintat concret (exportar a BMP, convertir a .DDS, generar la informació que necessita DCS per implementar les textures al model, on col·locar la carpeta dins DCS...). I finalment, que cadascú treballés la seva pròpia textura.
També serviria per unificar criteris a l'hora de fer textures de Cavallers per DCS (de fet segueixo un patró que es pot observar en tots els models, i que ja hem anat consensuant al llarg del temps).
Què us sembla? Qui s'animaria?
Material necessari:
1) Necessitem descarregar i instal·lar el Directx SDK per obtenir el fitxer necessari per la conversió (textconv.exe). Podeu descarregar des d'aquí: http://www.microsoft.com/en-us/download ... px?id=6812 . (Si teniu problemes d'instal·lació, envieu-me un MP).
2) Baixeu-vos el "Template" o textures base per modificar. En aquest cas, de l'A10C: http://www.digitalcombatsimulator.com/e ... templates/
3) Instal·lar el programa Notepad ++ per editar el fitxer .lua que acompanya les textures dels repintats. (O qualsevol editor ascii). El trobareu a: http://notepad-plus-plus.org/
4) Hauríeu de tenir instal·lat el repintat de Cavallers del Cel Acadèmia: viewtopic.php?f=73&t=2080#p15831
Us enviaré un MP amb un enllaç a Dropbox on hi hauran els fitxers de textures originals del repintat de Cavallers del Cel Acadèmia, a més d'una proposta d'estructura de carpetes i els processos .bat corresponents de conversió de textures i còpia de les modificades al simulador.
Josep