Servidor Minecraft dels Cavallares (by TBlack)

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
Be, després de barallar-me i tornar-me a barallar amb el puto minecraft i el servidor dels cavallers, he aconseguit que funcioni una sessió dedicada del minecraft al server. Sabent que no te molta potencia, nomes provarem que tal va, si no dona cap problema es quedara actiu, si dona cap problemes ho deixaré estar, però atès que el minecraft es el joc menys potent que ens podem trobar, no crec que li passi res.
Les dades de connexió les deixaré al post principal, de moment el mapa que tenim posat es una versió antiga, fins que en TBlack em passi l'actual.

P.D: TBlack tens un privat ç;)

4 Desembre 2011
125
0
16
Platja d'Aro
Però si tornem a començar de nou deixa una setmaneta el amb creative posat (per no començar de zero, i així almenys podríem fer una muralla s'obsidiana i tenir pilons de diamants ç:D )

23 Maig 2012
61
0
0
28
Catalunya
www.wix.com
Doncs a mi no em funciona. ç?| Digueu-me si h faig bé.

A mi em surt:

Nom del servidor: Cavallers del cel

IP del servidor: 5.166.58.253:25565

Ja m'he conectat a altres servidors d'altre gent i m'han funcionat, però el servidor de Cavallers del Cel no em deixa. ç?|

4 Desembre 2011
125
0
16
Platja d'Aro
Aquest Dimecres 1 d'Agost surt la nova actualització 1.3 del minecraft. Ara hi ha un nou mineral, l'esmeralda, es podrà comerciar amb vilantants... entre moltes altres coses. Si hi esteu interessats podriem actualitzar el servidor que tenim en aquests moments per fer-lo una mica més entretingut ja que en aquests moments ni déu entra al servidor.

Ens veiem :çsi: