Sobretot has de mirar la part de CPU i memòria.
Sobre la CPU els dos paràmetres importants són el multiplicador i la FSB frequency, de forma que fsbfreq x multi et dóna la velocitat de la CPU. Minut 2 del vídeo.
Aquí és un procés de paciència, l'ideal és anar pujat de 100 en 100mhz la freqüència de la CPU. Tot i que crec que podries provar directament a 2.8Ghz posant un FSB de 311. (311x9=2800 aprox). Entrar a windows i fer un intel burn test per veure temperatures. Si l'Intel Burn Test passa i les temperatures no són altes podries provar a anar pujant de 100 en 100 la freq de la CPU (de 11 en 11 l'FSB que és el que tocaras) fins que l'inten burn test et peti. Un cop aquí tens dues opcions: o tornar al punt anterior o augmentar voltatge. Tingues en compte que quan es pugen voltatges les temperatures també es disparen. Hi ha un punt que no és linial sinó més aviat exponencial. Per guanyar 100Mhz més, per exemple. has de posar molt més voltatge i augmenta molt més la temperatura. A mi m'agrada sempre deixar la CPU una mica per sota del seu tope.
Pel voltatge de la CPU hauria d'estar al voltant de 1.275-1.35v, no passis de 1.35. Aquí tens dues opcions: anar posant freqüència i quan el sistema es torni inestable augmentar un punt el voltatge i repetir els tests (controlant sempre la temp) o bé posar el voltatge a tope i anar pujant freqüència, controlant la temperatura. La primera opció et permet ajustar més, la segona aniràs més ràpid en fer l'overclock però potser no tindràs un voltatge tant ajustat. Ho fa al minut 4.
Sobre la DRAM frequency que toca després el millor és deixar la velocitat de la RAM a la seva nominal. Les RAMs no solen tenir massa marge d'overclock, el benefici que se n'obté és escàs i el risc d'inestabilitat del sistema bastant alt i imprevisible. Tingues en compte que les velocitats que et diu el menú les has de multiplicar per 2, ja que és DDR2. Així si la teva RAM és de 1600 busca una frequència de 800 aprox al menú. Per posar una mica menys no passa res. És el que fa al minut 2:31. Lo dels timings jo ho deixaria en auto.
Una altre cosa bona que te la teva placa és que pots guardar diferents setups, així que el primer que has de fer és desar el setup actual. Minut 4:48.
Així pots anar fent l'overclock quan tinguis temps, i si vols volar i assegurar-te que no tens problemes carregar el teu perfil que saps que funciona.
Pensa que fer un bon overclock porta temps. Per assegurar-te que un sistema sigui estable es diu que s'ha de passar durant 24h el Prime95 sense que doni errors. Evidentment mentre vas fent tot el procés descrit anteriorment no cal estar tanta estona, però si que cal anar passant els testos a consciència, anar anotant els canvis que fas (jo ho faig en un excel on tinc columnes pels diferents paràmetres) i sobretot fer només un canvi cada vegada. Sinó no saps què és el que falla.
Una cosa bona que tens al fer l'overclock ara és que el fas a l'estiu, així tindras un overclock que et servirà tot l'any. Si el fessis a l'hivern segurament a l'estiu et tocaria revisar temperatures.