[Senglars]L´escut dels deus-FEAR OF DAWN-30/09/2015

Kopant

Més pesat que Kuban
12 Abril 2014
1,207
2
38
Sant Pere de Riudebitlles, Catalunya
Aqui us deixo el briefing en pdf.

BRIEFING

L´ESCUT DELS DEUS, OPERACIÓ “FEAR OF DAWN”
OPORD 103/2016
OP “Fear of dawn”
NATO Allied Command Operations (ACO)
140600OCT16

A. GENERAL / SITUACIÓ POLÍTICA

Forces de l´Otan han sigut enviades a Georgia a petició de les autoritats locals, amb l´objectiu de la restauració de l´integritat territorial del país, i de recuperar el control dels territoris ocupats per les forces russes.

D´altra banda la federació russa ha emés un comunicat per sorpresa en el que es desvincula completament d´aquesta ofensiva, que atribueix a una iniciativa unilateral per part del general de divisió Vladimir Chisov, que al capdavant d´un important contingent militar intenta pendre el control de tot el nord de Georgia.

La federació russa ha declarat traidor al General Chisov, i tot i no tenir accés als recursos miltars que li podiria proporcionar Moscou, disposa d´un important contingent militar que detallarem més endavant en elpunt C.

B. FORCES AMIGUES (GEORGIA / NATO)

El pes principal en la lluita terrestre recaurà en les forces georgianes, que diposen entre d´altres de tancs T-55 i T-72.

Les forces de l´Otan proporcionaràn el suport aèri, incluint misions CAS, SEAD, de transport etc...

Les tasques JTAC seràn realitzades per les British SAS i del 75º regiment Ranger.

Tot aquest contingent ha estat enviat per part de l´Otan en el marc de l ´operació “Fear of dawn”

• Foces US

 357th Fighter Squadron: 10 x A10C
 48th Fighter Wing: 12 x F15
 Light Attack Helicopter Squadron HMLA – 167: 10 x A1H Aircobra, 8 x UH1 Huey, 8 x UH-60 Blackhawk
 351st Air Refueling Squadron: 2 x KC-135
 128th Airbone Command Control Squadron: 2 x EC-130E ABCCC, 1 x E-2C Hawkeye
 337th Airlift Squadron: 8 x C-130 Hercules.

• Forces UK

 31st RAF Squadron: 16 x Tornado
 18th RAF Squadron: 10 x Chinook

• Forces Germany

 Taktisches Luftwaffengeschwader 33: 8 x Tornado

• Forces Belgium

 350th Squadron: 4 x F16

• Forces Catalunya

 1er Escuadró Senglars: 6 x A10C

C. FORCES ENEMIGUES (Forces comandades pel general Vladimir Chisov)

Segons les dades recollides pel servei d´intel.ligència georgià (SIG), l´enemic disposa de més de 10000 homes, amb almenys 100 tancs T-90, el mateix nombre de tancs T-72 i T-75, i 250 vehicles blindats de diferents tipus, sis unitats d´obusos i d´artilleria formada per Grads i llançacoets Smerch.

El general Chisov també disposa d´un nombrós contingent de forces antiaèries entre les que es troben no menys de 15 SA-11, Bateries “Gadfly”, dos companyies complertes de SA-19 “Grison”, així com SA-8 “Gecko” y nombrosos llançadors IR: SA-9 “Gaskin”, SA-13 “Gopher” i SA-18 MANPAD´s, com també ZU-23 i ZSU-23 “Shilka”.

Totes les unitats de la Força Aèria Russa han abandonat la zona i han tornat a la Federació Russa, deixant sense suport aèri a les forces del General Chisov. No s´ha detectat la presencia e forces navals enemigues a la zona.

OPORD 103/2016
OP “Fear of dawn”
NATO Allied Command Operations (ACO)
140600OCT16

1.SITUACIÓ.

El General de l´exèrcit rus Vladimir Chisov, al capdavant de la 16ª divisió de la guardia russa, ha renunciat a la seva lleialtat a Moscou i ha iniciat de manera unilateral la invasió del territori nord de Geòrgia. La OTAN sota el comandament ACO ha iniciat una operació militar a gran escala de suport al govern Georgià per repelir l´atac del general desertor.

Forces enemigues

Mentres Intel.ligència estima el nombre total de tropes enemigues en més de 10000 soldats, al voltant de 200 tancs i més de 250 APC´s, la força real de ´enemic a la zona de combat AO per aquesta missió serà molt menor, al voltant de 5 companyies de tancs, i dos destacaments d´artilleria. Les imatges de satèl.lit també ens han mostrat un sol FARP i alguna activitat a l´aeroport de Sukhumi. Consultar l´Annex A per a mapes i estimació de l´ubicació de l´enemic. No s´espera força aèria enemiga a la zona.

Forces Amigues

L´exèrcit Georgià s´encarrega dels combats terrestres concentrant les seves forces per aquesta missió a la ciutat de Gali, a on es creu que l´enemic ha instal.lat el seu centre de comandament avançat.

Multiples vols aliats formaràn part d´aquesta operació, consulteu la secció 3 –c per obtenir més informació,

L´AMC (Air Mobility Command) serà a bord del EC-130E, amb indicatiu Overlord.

2. MISSIÓ

Forces conjuntes, sota comandament ACO formades per forces aèries d´EEUU, Regne Unit, Bèlgica, Catalunya, i Alemanya han rebut la tasca de proporcionar suport CAS a l´exèrcit georgià que opera a la zona contra les forces de la 16ª divisió de la guàrdia russa sota el comandament del general Vladimir Chisov.

3. EXECUCIÓ

La primera part de l´operació s´iniciarà amb atacs aèris intensius contra blancs enemics al llarg de la frontera. L´objectiu d´aquests atacs serà debilitar el potencial enemig destruint el màxim d´artilleria, blindats i AAA actius abans del començament de la invasió per terra. L´Escuadrò Senglars ( 6 x A10C) amb indicatiu Hawg encapçalarà aquesta operació.

L´escuadrò Senglars amb indicatiu Hawg es dirigirà desde la base aèria de Kobuleti fins al, WP3 SEAD, on rebrà notificació que el vol Jaeger està finalitzant la missió SEAD, llavor es dirigirà a WP4 amb indicatiu IP Ford a on esperarà instruccions del comandament aèri AMC Overlord.

1. El vol Hawg mantindrà una alçada de 15000 peus per evitar MANPADS i AAA.
2. Kutaisi serà la base de suport.
3. Una vegada arribats a IP Ford, esperareu a que Jeager elimini les amenaces AAA abans de comunicar-vos amb Overlord.
4. No atacar objectius secundaris a menys que sigu sota una ordre directa o que se´ls assigni una Killzone específica.
5. Objectius d´alta prioritat: blindats, artilleria, emplaçaments SAM, i centres de comandament.
6. Totes les compañies de tancs disposen de suport antiaèri amb ZU-23 i AAA “Shilka”
7. Hawg mantindrà contacte constant amb el vol Eagle (1 x Tornado UK) que proporcionarà informació constant sobre les posicions de les formacions enemigues.

Altres unitats participants a la missió:

 Vol Eagle (1 x Tornado UK) vol de reconeixement que proporcionarà dades de la zona fronterera.
 Vol Jaeger (3 x Tornado Germany) proporcionarà cobertura i serà l´encarregat de posar-se en contacte amb el vol Hawg de l´Escuadró Senglars.
 Vol Devil (2x F16 Belgica) El seu objectiu serà un diposit de combustible enemic a les coordenades UTM 37T GH 129 155.
 Vol Colt (2 x AH-1) Buscarà i destruirà blindats enemics a Tagilioni, a 37T GH 26 13.
 Vols Piranha i Ford (1 x UH-60) i (2 x AH-1) Romandràn en estat d'alerta en cas de necessitat de missió de rescat CASEVAC o CSAR.
 Vol Goose (2 x UH-1) Romandrà en estat d´alerta per possible missió CASEVAC pel vol Hawg o per missió CAS si és necessari.
 Elements de la 11th Brigada de blindats i del 5th destacament d´artilleria georgians atacaran les forces enemigues que estiguin al seu abast.

Armament, material i serveis

 L´Armament estarà restringit i inclourà:

1 0,0 lbs N/A
2 7 2.75' M151 220,5 lbs 0,80 LAU-131 - HE
3 AGM-65D 610,7 lbs 1,02 LAU-117
4 GBU-38 531,3 lbs 0,14
5 GBU-12 798,1 lbs 0,51
6
7 GBU-12 798,1 lbs 0,51
8 GBU-38 531,3 lbs 0,14
9 AGM-65D 610,7 lbs 1,02 LAU-117
10 AN/AAQ-28 LITENING 661,4 lbs 1,17
11 2 AIM-9M 440,9 lbs 1,03 LAU-105

Gun Combat Mix 1774,7 lbs

 Un avió AWACS E-2C indicatiu Uzi estarà disponible durant tota la operació.

 Un avió cisterna KC-135 indicatiu Texaco estarà en vol durant tota l´operació, TACAN 11Y, alçada 16000, velocitat 250 nusos.

 El comandament AMC serà a bord del EC-130E, Overlord

Suport mèdic

 El vol Piranha (1 x UH-6) romandrà en espera per si es necessita en cas de CASEVAC/MEDEVAC.

 En cas de ser derribats i necessitar CSAR, els vols Piranha i Ford es dirigiran al lloc de l´accident. Freqüència d´emergència per a qualsevol operació CSAR: 120.000 AM. Indicatiu, nom en clau per les forces aliades caigudes: Lighting.

OBSERVACIONS

Aquesta missió utilitza la tecla F10 del menú de ràdio per comunicar-se amb els altres vols i amb torre, sempre que estigui disponible la opcio F10 al menú de ràdio, utilitzar-la en decriment de les altres opcions del menú.

Amb alguns vols no ens podrem comunicar mitjançant F10 i ho haurem de fer establint la freqüència que els pertoca, aquests vols els indiquem a continuació amb un asterisc al davant.

FREQÜENCIES

 Overlord (C130, callsign Pontiac): 251 UHF
 *Wizard (E-2D, callsign Enfield):251 UHF
 *Texaco(KC-135):130 AM UHF, TACAN 11Y
 Jaeger (Tornado, Germany, SEAD):124 AM
 *Eagle (Tornado UK, recon): 127 AM
 *Dodge (Aircobra, US, CAS): 128 AM
 *Devil (F-16, Belgium, Ground Attack): 128 AM

CLIMA

Vent constant, direcció 084, força 04, 08 a partir dels 1000 peus.

KILLBOXES

Finalitzades les taskes assignades per Overlord, el lider de vol podra decidir entre RTB o assignar als wingmans KILLBOXES, (zones objectiu extres) que estan distribuides en els següents grups amb les següents coordenades UTM.

 Killbox FOXTROT:GH00, GH01, GH02, GH03, GH10, GH11, GH12, GH13
 Killbox CHARLIE: GH21, GH22, GH23, GH31, GH32, GH33

Participants:
Buran
Kopant

Kopant

Més pesat que Kuban
12 Abril 2014
1,207
2
38
L'he estat testejant i és moooolt divertida....haurem de fer un bon briefing abans de començar...xd
I els objectius son aleatoris....el que vol dir que ningú de nosaltres sabrem el que ens espera....
Crec que s'ens convetirà en una mini campanya de 2 o 3 dies....
;)

Buran

Víbria
Membre del personal
11 Desembre 2010
2,091
11
38
50
Barcelona - Catalunya
www.cavallersdelcel.cat
M'ho vaig passar molt bé ahir, el vol va ser molt plàcid i la immersió va ser al·lucinant, està molt ben feta la missió, tot i que encara no entenc que va passar amb el laser ja què és un sistema que penso domino bé tot i el caos que vaig tenir per introduir les dades i fer un nou WP, sort d'en Kopant i la seva paciència,(això em passa per no practicar més), però a part d'això i que no té res a veure amb sistema laser, només vaig encertar un objectiu, i vaig llençar totes les bombes.

Al final, tot i que no era el més adient vaig entrar a canó al vell estil, en picat i agafant els matxos, vaig fer mal i me'n van fer, vaig perdre els MFCD i em van deixar com un colador, ja no podia fer res més i varem decidir tornar a base (també es feia tard), un cop aterrat aparco l'avió i com sempre els de manteniment em posen mala cara per com els hi torno l'avió .... avui no està tant malament :çrubl:

L'error del laser és un tema que haurem de tornar a testejar.

Gràcies pel vol,

Fins la propera.

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
Em va saber greu no poder venir i mira que tenia ganes de volar aquesta missió. Pel comentaris veig que us ho vau passar d'allò més bé. çXD çXD

Kopant

Més pesat que Kuban
12 Abril 2014
1,207
2
38
Una missió molt divertida que de ben segur ens durarà uns quants dies treure-li tot el suc.
L´únic va ser el tema de les GBU-12 (les bombes laser), en portavem 6 cada un i només una d´en Buran va impactar a l´objectiu les altres van caure allà on van voler. ç?| ...als 10 segons finals, quan teniem preconfigurat que s´activés el laser i dirigís la bomba cap a l´objectiu, s´ens encenia la "L" intermitent indicant-nos que el laser estava activat però la bomba ni s´inmutava i queia a plom allà on li semblava... :çnopas: ç?| . va ser tot molt estrany ja que tant jo com en Buran vam repasar la configuració del perfil una i altra vegada i ho teniem tot com sempre. Previament jo vaig canviar el codi laser per no coincidir amb el del Buran però al veure que no impactaven a l´objectiu vaig tornar a posar el codi per defecte però no va servir de res. L´altra coas extranya és que jo l´ he volat sol unes quantes vegades i aquest problema no se m´ha presentat cap vegada i he llançat les GBU-12 sense cap problema, impactant totes a l´objectiu. Seguirem investigant.... :çno:

I aqui algunes imatges del vol d´ahir...

En taxi abans d´enlairar-nos...

I aqui en Buran amb el morro ben foradadet...com si fos un A10-C Gruyere...

I aqui després d´un aterratge d´emergència a la base de Senaki....

I això és tot......dimecres que vé....MES I MILLOR!!! :çvic:

Salut i ales!

Kopant

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
Vau canviar el codi del TGP també?

No se, jo no m'he trobat mai que em fallin les bombes... però ja sabem que al DCS tot és possible ç:D ç:D