[Senglars]-FEAR OF DAWN- Dia 6-Dimecres 4/11/15 22:00

Kopant

Més pesat que Kuban
12 Abril 2014
1,207
2
38
Sant Pere de Riudebitlles, Catalunya
Continuem un dia més amb la missió Fear of Dawn, 6é dia, i anem millorant i trobant cada vegada objectius i situacions noves que ens obliguen a estar cada cop més atents. Tot i que encara no hem aconseguit tornar tots a base amb algun dels objectius acomplerts, no perdem l´esperança i esperem que aviat ho aconseguim :çseny:

Kopant

Més pesat que Kuban
12 Abril 2014
1,207
2
38
Sant Pere de Riudebitlles, Catalunya
MISSIÓ ACOMPLERTA!!!! çXD çXD çXD çXD

Per primera vegada hem pogut tornar sans i estalvis a base, havent acomplert dues missions, de les encomenades per comandament Overlord.
Una vegada finalitzada la segona missió i veient que haviem pràcticament esgotat tot l´armament hem decidit tornar a base per una vegada tot i que Overlord tenia més missions a realitzar. El fet que potser no tenim ben escollit el tipus d´armament que hem de portar per aquesta missió crec que també ha influit en que s´ens hagi esgotat...les bombes GPS que portem, per, exemple, crec que no son adecuades per llançar a més de 20000 peus, ja que dels cuatre llançaments que hem efectuat no n´em encertat ni una... :çvic:

Anem aprenent i progressant en aquesta apassionant missió!!

M´ho he passat molt bé!!! çXD gràcies Buran!!!

Unes imatges dels A10 ja en parking, una vegada finalitzada la missió...

Fins la propera,

Salut i ales

Kopant

Buran

Víbria
Membre del personal
11 Desembre 2010
2,091
11
38
50
Barcelona - Catalunya
www.cavallersdelcel.cat
M' ha vaig passar teta ahir, un vol perfecte, cada dia aprenc més coses i vaig millorant mica en mica tot i que encara m'hi falta molt.

Gràcies Kopant pel vol i per fer de lider i tenir el pes de la missió a les espatlles, a mi em seria impossible, prou feines tinc per configurar armament encara i sistemes com per estar per la ràdio, impressionant mestre.

Moltes gràcies per la partida, haurem de tornar a volar-la, aquí tenim carn per cuinar per dies .... ç:D

Fins la propera :çsi:

Buran

Víbria
Membre del personal
11 Desembre 2010
2,091
11
38
50
Barcelona - Catalunya
www.cavallersdelcel.cat
Algunes imatges del dia d'ahir ...

Una mica de més aprop ... ç;)

Una a contrallum, per variar el tema ....

Arribant a base després de la missió, ja he avisat a la cantina de que posin les cerveses al congelador una estona, que m'agraden ben fresquetes :çcerv:

Una molt bona missió :çsi:

Fins la propera ...