[Senglars]-Escut dels deus- Operació Krymsk 13-01-16 22:00

Kopant

Més pesat que Kuban
12 Abril 2014
1,207
2
38
Sant Pere de Riudebitlles, Catalunya
Tornem´hi! çXD

Després de les merescudes vacances nadalenques, tornem a l´activitat regular amb noves missions pilots nous i més ganes que mai, per aquest dimecres una nova missió: Operació Krymsk!!!

Ja sabeu, interessats us apunteu al final del post :çseny:

SITUACIÓ

Després de que el General de l´exèrcit rus Vladimir Chisov, al capdavant de la 16ª divisió de la guardia russa s´hagués revoltat contra el seu propi país i iniciés una ofensiva en territori Georgià que està sent contrarestada per forces de l´OTAN en la anomenada operació “Fears of Dawn”, i de la qual l´escuadró Senglars en forma part i porta setmanes lluitant contra les forces rebels. Ara tropes lleials al General Chisov s´han revoltat dins del propi territor rus, intentant d´aquesta manera desestabilitzar el ja fràgil ordre dins el teritori i alhora creant un segon front de combat que obligarà a les tropes aliades a dividir-se per intentar evitar l´avanç de les tropes rebels.
Aquest nou aixecament rebel s´ha produit a la zona dels llacs propera a la base de Krasnodar, i per les informacions de les que disposem un nombre indeterminat de blindats es dirigeix cap a la base aèria de krasnodar, per intentar ocupar-la i establir allà un punt des d´on poder disposar d´una base estable per, posteirorment iniciar atacs aèris contra les forces aliades.
Sabem que les tropes sublevades no disposen d´efectius aèris ni tampoc AAA ni AA, són només tropes d´infanteria i blindats en un nombre indeterminat encara.
L´escuadró Senglars com a part d´un contingent de l´OTAN destinat a donar suport a l´exèrcit rus en la lluita contra les tropes sublevades, ha estat destinat a la base aèria de Krymsk, i desde allà iniciarà les operacions necessàries per acabar amb la revolta enemiga.
La propera sortida de l´ecuadró senglars estarà prevista pel pròxim dimecres. Sortirem en missió CAS de la base aèria de Krymsk i ens dirigirem a la l´Area d´operacions AO, a on ens posarem en contacte amb JTAC Pontiach, freq. 127.5 Mhz AM que ens informarà de posibles objectius a localitzar i destruir, i un cop finalitzada la missió, tornar a Krymsk de nou.
Prepareu cartes dels aeroports de la zona i agafeu roba d´abric que diuen que farà fred...

Informació de la missió

Aquí us podeu descarregar el pla de vol en format excel.

Cartes de Krymsk:

Mapa de situació:

Parking:

Salut i ales

Apuntats:

Kopant
Magnetar
Rush
Wotan
Silverarrow
Buran

Magnetar

Més pesat que Kuban
22 Abril 2014
1,011
0
0
Kassel, Alemanya
Re: [Senglars]-Escut dels deus- Operació Krymsk 13-01-16 22:

Vinc, tot i que pot ser que em quedi a terra... ç:D ç:D ç:D ç:D A veure ara que l'han fet estable si tinc menys problemes tècnics!

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48

Vinc!

Un apunt, la missió SEAD crec que és per buscar defenses aèries enemigues. La missió d'atac a objectius terrestres no se com es diu, potser Strike? Viper manifestat! ç:D

Kopant

Més pesat que Kuban
12 Abril 2014
1,207
2
38

rush said:
Vinc!

Un apunt, la missió SEAD crec que és per buscar defenses aèries enemigues. La missió d'atac a objectius terrestres no se com es diu, potser Strike? Viper manifestat! ç:D
Ups...pensava que SEAD era search & destroy i que servia per tot....ja m'ho mirare...
Merci Rush![emoji6]

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48

Kopant said:
rush said:
Vinc!

Ups...pensava que SEAD era search & destroy i que servia per tot....ja m'ho mirare...
Merci Rush![emoji6]
Igual la cago jo. Jo pensava que era Search Enemy Air Defense o Strike Enemy Air Defense o alguna cosa així... al final li diguem com li diguem la qüestió és xafar! çXD

Kopant

Més pesat que Kuban
12 Abril 2014
1,207
2
38

rush said:
Kopant said:
rush said:
Vinc!

Merci Rush![emoji6]
Igual la cago jo. Jo pensava que era Search Enemy Air Defense o Strike Enemy Air Defense o alguna cosa així... al final li diguem com li diguem la qüestió és xafar! çXD
Al final es tracta de llançar ferro i de que peti fort....[emoji12]

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48

Kopant said:
Al final es tracta de llançar ferro i de que peti fort....;)
Esperit Senglar 100% :çsi: ç:D

Kopant

Més pesat que Kuban
12 Abril 2014
1,207
2
38

Actualitzades dades de la missió:

Al primer post del fil

Com que som una bona colla, he afegit imatge detallada de les places de parking a pista, perqué no ens fem mal a l´hora de sortir, i preveient una possible participació full 7 de 7.
També he actualitzat el pla de vol.

PD a veure si no explota res ç;)

Magnetar

Més pesat que Kuban
22 Abril 2014
1,011
0
0
Kassel, Alemanya

Senyors, ho sento. No ha explotat res a excepció del meu DCS ç:D ç:D

Ha de ser algo que no funcioni bé amb DCS ja que només em passa amb aquest programa. Algunes idees:

- Corrupció de dades (Improbable ja que m'ha passat sovint en les darreres sessions)
- Internet: interrupció del servei (improbable. Em passaria amb altres programes).
- Error de hardware: Encara més improbable. Tinc programes que ocupen més RAM i VRAM i no m'han donat cap problema.
- Configuració de disc dur: DCS instal·lat en RAID 5... <- Probable. Miraré d'instal·lar-ho en un SSD...
- EDIT: Tenia instal·lats els drivers del x52 per windows 10 en fase beta...

Si algú de vosaltres pot quedar algun dia abans del següent dimecres per provar-ho, encantat...

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48

Podria ser algun problema de drivers. A mi per exemple em peta el PC si toco el perfil amb el DCS carregat. Pantallasso blau i al carrer!

Wotan

Miquelet
Personal DCS
25 Octubre 2010
588
51
28
Catalunya

S Tal i com diu en Rush, la cosa sembla algún driver que dona pel sac ( a més un cop ja vares desinstalar i reinstalar el DCS). Amb tant perifèrics i configuracions és molt fàcil que alguna cosa peti.. A mi també em passa que si minimitzo el DCS, em dona error...no sempre .
He descovert que amb el x-55, hi han problemes de tecles fantasma, és a dir que tal i com em passa algún cop es fan accions totes soles, baixar rodes, flaps, etc.
Es veu que és degut a que la palanca de gasos del x-55 xupa més del que poden donar els port USB 3.0, i aixó provoca errors en les tecles, i suposo que per aixó el teclat no em funciona de cop i volta... La solució que donen és possar un USB HUB powered, per aquest perifèric... No sé si et passa això Rush...
El tinc encarregat a l'amazon, veurem quan arribi.

Salut!

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48

Wotan said:
S Tal i com diu en Rush, la cosa sembla algún driver que dona pel sac ( a més un cop ja vares desinstalar i reinstalar el DCS). Amb tant perifèrics i configuracions és molt fàcil que alguna cosa peti.. A mi també em passa que si minimitzo el DCS, em dona error...no sempre .
He descovert que amb el x-55, hi han problemes de tecles fantasma, és a dir que tal i com em passa algún cop es fan accions totes soles, baixar rodes, flaps, etc.
Es veu que és degut a que la palanca de gasos del x-55 xupa més del que poden donar els port USB 3.0, i aixó provoca errors en les tecles, i suposo que per aixó el teclat no em funciona de cop i volta... La solució que donen és possar un USB HUB powered, per aquest perifèric... No sé si et passa això Rush...
El tinc encarregat a l'amazon, veurem quan arribi.

Salut!
A mi només em passa quan edito perfils i hi ha el DCS carregat, el que dius de les tecles no em passa però jo faig servir Windows 7 ja que l'actualització al 10 m'ho va deixar tot fet una merda i no em va agrdar com anava, així que formateig i he tornat al 7 que va de collons.

Kopant

Més pesat que Kuban
12 Abril 2014
1,207
2
38

Magnetar, excepte avui i demà, que m´es impossible, durant el cap de setmana estaré disponible, tant matins com tardes, si vols quedem i fas les proves que necessitis per veure si trobem que et passa.

A banda d´aixó, gràcies a tots per la vostra asisténcia ahir, ja que tot i que salvant els imprevistos (que no van ser pocs ç;) ) almenys la missió no va donar cap error massa estrany, i va estar prou entretinguda. De totes maneres, prenc nota, ja que potser podria haver-la ambientat una mica menys, climatológicament parlant :çulle: , i aixó hagués facilitat una mica més la localització dels objectius, així com (i també prenc nota) veient que la participació en les partides podrà oscil.lar desde els 2-3 participants fins a un màxim de 6-7, ajustar el nombre d´objectius al nombre de participants, que no costa massa fer-ho en l´edició de la propia missió, i així serà més viable finalitzar les missions, i també veig que podria haver-li dit al convoy que no iniciés la marxa inmediatament després de cada atac ( ho tenia posat a 10 segons d´espera) perqué aixó, tot i que jo pensava que li podia donar més realisme, ens va fer tornar una mica bojos a tots, perqué els malparits no paraven quiets ni un instant i entre aixó, la boira i els núvols, no hi havia qui els trobés. :çboix:

En definitiva, crec que en funció de les necessitats que anem generant, tant en l´ambit de la formació com en el purament lúdic, podrem anar creant missions més adaptades al grup, que serveixin per que tots acabem assolint un bon nivell amb els múltiples sistemes de l´A10 i alhora passar una bona estona, que al final és del que es tracta.

Salut i ales!

Kopant :çseny: