SENGLARS CHRISTMAS CUP 2015, dimecres 16-12-15 22:15 h

Kopant

Més pesat que Kuban
12 Abril 2014
1,207
2
38
Sant Pere de Riudebitlles, Catalunya
#1
SENGLARS CHRISTMAS CUP 2015




çXD çXD çXD çXD çXD çXD çXD çXD çXD çXD çXD çXD çXD


Ja ha arribat, la tant esperada per tots, Senglars Christmas Cup 2015. De la que podem dir, sense por a equivocar-nos, que és la competició més important del món en l´àmbit de la simulació de A10C a DCS en català! ç:D

Com sempre, la idea és passar una bona estona, però per establir unes normes bàsiques, i després de l´experiència d´aquest passat estiu, a continuació detallarem les normes que dictaràn aquesta competició.
:çseny:

Volarem utilitzant la versió open beta 1.5 després de que el compsny Rush solucionés els problemes d´incopatibilitat que hi havien...

Pilots, Indicatius i codis laser

Boar 1.1 - RusH / ls 1666 - numeral 1.1
Colt 1.1 - Wotan / ls 1667 - numeral 1.2
Dodge 1.1 - Kopant / ls 1668 - numeral 1.3
Enfield 1.1 - Buran / ls 1669 - numeral 1.4
Hawg 1.1 - Viper? / ls 1686 - numeral 1.5
Springfield 1.1 - lliure / ls 1670 - numeral 1.6


1- Sortirem de Batumi desarmats, cadascú serà lliure de triar l´armament que cregui més oportú.
2- Ens enlairarem tots alhora, per tant fins que tothom no estigui a capçalera de pista rearmat i preparat per RTO, no sortirà ningú o quedarà eliminat.
3- Una vegada s´acabi el temps de missió, que seràn 1 h i 45 min desde que comenci la partida, tornarem tots els supervivents a base (Batumi)
4- Guanyarà la partida, qui aterri a Batumi i hagi obtingut una major puntuació.
5- Si obtens la major puntuació però ets abatut abans d´aterrar a Batumi una vegada passat el temps de 1 h i 45 min, els teus punts no comptaràn per rés.
6- I la més important, pels guanyadors, en Viper ja es currarà unes insignies, peró al que perdi.....qui quedi últim.... rebrà una curs intensiu de Scrum (que no se que és, però tohom li té molta por) per part d´en ZeroQ, i tot seguit un curs complert d´EBC d´Arma 3 impartit per en Viper en 24 h seguides i ininterropudes. :çulle: ç:D ç;)


La mecànica de la prova és senzilla: sortir de Batumi cap a la zona de combat AO i destruir el màxim d´unitats enemigues possible fins que s´esgoti el temps i una hora i tres quarts després, que és el que durarà la prova, quan s´ens comuniqui, tornar a Batumi i aterrar. Qui obtingui més punts en la missió i continui viu serà el guanyador de la prova.

Qui hi pot participar?, tothom que vulgui i formi part de la comunitat.


La mecànica de la prova entrant més en detall consisteix en el següent:

Sortirem tots els pilots alhora de Batumi i d´allà ens dirigirem seguint el plà de vol ja introduit a la CDU cap a la zona de combat AO, una vegada entrem en la zona de combat, rebrem un missatge de ràdio, a on s´ens comunicarà que hi han objectius disponibles i mitjaçant F10 del menú de ràdio i seguint les instruccions que rebrem s´ens proporcionaran les coordenades UTM de l´objectiu, que haurem d´introduir a la CDU i treure´n el corresponent waypoint, cada un dels pilots participants anirà rebent objectius de manera personalitzada dels que només ell en tindrà constància, això s´haurà de tenir molt en compte sobre tot alhora d´aterrar en un dels cuatre aeroports disponibles per rearmar quan anem esgotant l´armament, ja que podria ser que a prop d´algun d´aquests hi haguéssin unitats enemigues d´un altre participant i rebéssim llenya de la bona. Els 4 aeroports son: Batumi, Kobuleti, Senaki i Kutaisi, personalment recomano el de Kutaisi ja que està fora de la zona de AO i segurament serà el menys perillós, peró cada pilot serà lliure de rearmar i repostar a qualsevol dels 4 aeroports. El tipus d´armament a triar en el rearmament serà a lliure elecció de cada pilot. Els objectius estaràn formats per entre 1 i 5 vehicles de diferents tipus com són d'AAA Mobile, IR-SAM, APC / IFV i MBT.

Tindrerm dos maneres de rebre un segon objectiu, la primera serà cancel.lant seguint l´opció que s´ens donarà al menú de ràdio F10, cosa que podrem fer quan volguem si veiem que l´objectiu està en una zona massa abrupte i no el veiem, o si simplement ens han assignat un objectiu d´un sol vehicle i volem que ens dongui un amb més vehicles per augmentar la puntuació, o que creiem que ens queda massa llunt, en funció dels nombre de vehicles assignat i de l´armament que portem dependrà de nosaltres decidir si ens va bé un objectiu d´un sol vehicle o de més vehicles. Aquestes decisions seràn molt importants pel resultat final, ja que si anem completant objectius d´un sol vehicle mentre els altres pilots ho fan amb objectius de 5 la diferéncia de puntuació final pot ser decisiva, d´altra banda si volem completar objectius de 5 vehicles, però cada un d´aquests es troben cada vegada a 20 nm de distància potser el que els destrueic de un en un treu més puntuació, com podeu veure serà tot molt relatiu, i com que el resultat del nombre de vehicles és aleatori, haurem d´anar cancelant objectius en funció del que més ens interessi.

CONEIXEMENTS I REQUISITS

Serà necessari conèixer el procediment d´introducció de coordenades a la CDU en format UTM i la posterior creació de waypoints i steer points. També els coneixements necessaris per la configuració i llançament de les diferents armes i munició de les que disposa l´A10C, o en tot cas de les que estigueu disposats a utilitzar en la missió. En tot cas la tria de l´armament en els repostatges com ja hem dit serà a lliure elecció del pilot.





CONDICIONS DE LA MISSIÓ

Agrupacions tàctiques de les forces de terra russes es troben dispersos a la zona AO. Avions A-10C lluitaràn per fer front a aquestes amenaces.
Intel•ligència esta inspeccionant i analitzant la zona AO a partir d'imatges de satèl•lit i de reconeixement drone i anirà transmetent les seves conclusions als vols que operen a la zona.
No hi ha amenaces aerotransportades conegudes a la zona AO. Senaki, Kutaisi, Kobuleti i Batumi es poden utilitzar per repostar i rearmar-se. No obstant això, assegureu-vos que no hi ha grups enemics a prop de la base aèria que escolliu, comuniqueu-vos amb els altres vols per confirmar la “no presència” de forces enemigues a l´aeroport escollit. Els aparells sortiran tots de Batumi.


El jugador que obtingui millor puntuació i acabi viu, serà el guanyador de la SENGLARS CHRISTMAS CUP 2015!!! çXD çXD çXD çXD

DOCUMENTACIÓ

CARTES BATUMI







CARTES KOBULETI





CARTES KUTAISI





CARTES SENAKI







Kopant :çseny:

Salut i ales!!!

Apuntats:

Kopant
Buran
Viper?
Wotan
Rush
 

Magnetar

Més pesat que Kuban
22 Abril 2014
1,011
0
0
Kassel, Alemanya
#3
No puc afirmar al 100% que pugui assistir. Ho intentaré. L'endemà m'esperen 14h en cotxe (cap a casa a veure la familia i carregat de cerveses ;)) i em depèn molt de quan acabi de la feina.
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#10
Wotan said:
Bones,
jo m'apunto... però encara no domino del tot el tema de les coord. UTM a la CDU.... veurem que surt.

Salut!
De fet es molt fàcil, en aquest post en Kopant dona un vídeo on ho expliquen.
viewtopic.php?f=69&t=4436&p=34406&hilit=cdu#p34406

Allà ho fan amb LL, però només cal que ho canviïs a UTM al CDU i llest.
 

Kopant

Més pesat que Kuban
12 Abril 2014
1,207
2
38
Sant Pere de Riudebitlles, Catalunya
#12
A veure..... el debriefing d'ahir...

1 - Gmfptrghftdrtuklbnmpfffffff.......

2 - jajajajajajaja[emoji23] [emoji23] [emoji23] [emoji23]

3 - en resum, va fallar tot el que podia fallar i més, però tot i així va ser una estona molt divertida. Vaig riure molt, sento que rebessis totes les explosions Viper, i agraeixo la vostra paciència tot i els multiples imprevistos. En vistes de l'èxit, donem aquesta Christmas cup per anul.lada, intentarem solucionar tots els problemes que es van donar i convocarem una nova Magic Kings Cup o com li volgueu dir, pels voltants de reis o així.
Us demano disculpes per la part que em toca, en l'ultim any que fa que estic aprenent a editar missions, sempre hi ha algun imprevist que altre, però mai com el festival d'explosions d'ahir i no entenc per que passa i frustra bastant, ja que mires de currar-te un guió i uns tempos que et donen la seva feina i veus que quan ho poses tot en pràctica no funciona res. Peró que hi farem, és el sim que tenim i continua agradant-me molt tot i les seves múltiples mancances.

Salut i ales companys, i gràcies per venir i per la vostra infinita paciència!

Kopant.
 

Wotan

Miquelet
Personal DCS
25 Octubre 2010
588
51
28
Catalunya
#14
Bones,
No t'has de disculpar... Ja m'imagino la feinada que suposa fer funcionar una missió d'aquest tipus. A part dels efectes pirotècnics del principi, la cosa va estar molt bé. Per a mí una bona pràctica amb la CDU...

Segur que la propera surt millor. :çsi:

Salut!
 

Wotan

Miquelet
Personal DCS
25 Octubre 2010
588
51
28
Catalunya
#15
Ep! Una pregunta que ara m'ha vingut al cap i que ahir em passaba. Quan entro un punt UTM puc borrar els que tinc d'abans? Ho dic per netejar la MFCD de quadradets que em lien una mica...
Gràcies nois

Enviat des del meu SM-G900F usant Tapatalk
 

Buran

Víbria
Membre del personal
11 Desembre 2010
2,091
11
38
50
Barcelona - Catalunya
www.cavallersdelcel.cat
#19
Res a disculpar Kopant, això ho soluciones amb unes caixes de cervesa ben fresca, i dic caixes ç;) , tot i que veure a qui ja sabem VOLAR pels aires ç:D tota l'estona ha valgut la pena çXD çXD çXD çXD , qualsevol diria que ha estat un accident d'edició ç:x ç;)

L'edició de missions no es feina fàcil, i estem en una beta i pot fallar qualsevol cosa, la feinada que fas és brutal i tots t'estem molt agraïts pel que fas, així que res de disculpes, al contrari, moltes gràcies per la feina que fas, de debò, t'estem molt més que agraïts Kopant. :çsi:

Sobre lo que comenta en Wotan, jo no se per què no puc actualitzar el punt de les coordenades i sempre haig de fer un de nou.

Unes imatges del dia d'ahir, un selfie d'un servidor amb els caramels a punt per repartir ç:D


Una de grup esperant per enlaira-nos, fa goig veure cinc aparells junts, com deia aquell "gallina de piel" :çseny:


Fins la propera companys :çseny: