Benvingut Raiver a la comunitat !
Sobre joyesticks no puc afegir gaire més del que ja t'han comentat els companys, però tan si vols volar avions com helicòpters és gairabé imprescindible que siguin HOTAS, dos comandaments independents, un de palanca de direcció y un altre amb la palanca de gasos, sobre maques hi ha diferents gustos, si pots, almenys fa anys hi havia botigues que els tenien exposats i per tant podies provar-los per veure les sensacions que et donaven, si no es possible, hauràs de mirar la butxaca i el pressupost que tinguis, tot i que hi ha botigues online que fan ofertes.
Sobre el pressupost, a part del HOTAS abans de comprar els pedals et recomanaria compara abans el Trackl Ir., si no has de comprar pedals has de valorar que el la palanca de Hotas, l'stick tingui els tres eixos per fer-lo servir també de timó (com si fos el pedal)
Jo tinc el saitek X52 Pro i el Track Ir 5, no tinc pedals i estic la mar de content.
Per a qualsevol dubte passat pel Team Speak i en parlem, de Hotas, moduls del DCS, el que faci falta, a la web del cavallers veuràs els dies que volem, sobretot dimecres i divendres a les 22:00 hores, i els diumenges per la tarda algú que altre es deixa caure.
Fins aviat