Què passa amb el LOMAC?

21 Febrer 2011
153
0
0
#1
Doncs això, estic tentat de comprar el DCS A-10C, però no fa massa que tinc el Flaming Cliffs 2 i molt m'ensumo que en quant tingui el DCS ja no tornaré a volar el A-10 (perquè només el feia volar i prou eh! això de disparar ho deixo per més endavant...)
Què passarà amb el LOMAC? Cal tancar la barraca? :cry:
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#2
No, el FC2 permet volar el F-15, A-10A, Su-27, Mig-29 S i A, el Su-24 i el Su-25. DCS de moment nomes permet volar Ka-50 i A-10C encara que amb molt mes realisme clar. Per tant els que vulguin combat Aire-Aire, o AG amb el Su-24 o Su-25 tenen l'opció del FC2, el nivell de realisme no es el del DCS òbviament, però no deixa de ser un bon simulador amb una comunitat molt activa darrere.

Actualment com dic FC2 i DCS ofereixen coses diferents, no serà fins que la serie DCS tingui un parell d'avions AA quan la cosa canviarà, encara i aixi, que hi hagi aquí un grup de FC2 no depèn dels altres simuladors del mercat, si no de que hi hagi gent que vulgui volar FC2.
 

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
#3
Penso que erts una mica tràgic Woody, si a tu t'agrada volar el Lomav vola'l.

Com diu en Viper de moment a DCS hi ha només dos aparells, i tots dos són Aire-Terra. A més crec que treuran un pegat que farà compatible Lomac, A10, i Ka50. Així que n'hi haurà per tots. çXD
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#4
rush said:
Com diu en Viper de moment a DCS hi ha només dos aparells, i tots dos són Aire-Terra. A més crec que treuran un pegat que farà compatible Lomac, A10, i Ka50. Així que n'hi haurà per tots. çXD
Això del pegat no es aixi. Ells voldrien poder fer-ho, hi han dit que si poden ho faran, però lo mes probable es que no puguin fer-ho. La compatibilitat FC2 - BS va ser un regal temporal, i ja van dir que en el següent pegat del BS aquesta compatibilitat segurament es perdria, hi es que DCS i FC2 son simuladors massa diferents.
 
21 Febrer 2011
153
0
0
#5
Bé, encara no tinc ben configurat el perfil del X-52 del A-10A (FC2) com per anar pensant en el perfil del A-10C de DCS... ç?|
 
21 Febrer 2011
153
0
0
#7
La tecnologia s'ha overchutat i ens passa per sobre com el tsunami amb els pobres japonesos!!! És de bojos!! Els russos s'han posat d'acord per fer-nos el 2011 impossible!!!!
 

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
#9
Woody, això és ben fàcil. Vola el que et vingui de gust volar i el que no doncs ho deixes.

En el món de Flight Simulator encara hi ha moltíssima gent que fa servir el Flight Simulator 2004 perquè el FSX no els agrada, o no els va bé, i no passa res.
 
21 Febrer 2011
153
0
0
#10
És veritat RUSH, tens tota la raó, millor que primer amortitzi el FC2 abans de passar al DCS A-10C. Però es que és tant temptador el HOTAS Warthog juntament amb el A-10C...
Imagino que el HOTAS amb el A-10A de FC2 no te res a fer, oi?
I quan surti el CoD, que passa amb els que tenen el HOTAS Warthog?

Un altre pregunta. Un HOTAS, per definició, serveix per no haver de treure les mans del joystick doncs allà tenim tots els botonest. Però veig que el HOTAS Warthog ja te el mapejat fet de bon començament, i ja he vist por ahi alguns vídeos per engegar el A-10C des de COLD & DARK i sha de fer tocant botonets i més botones del cockpit cliquejable (no des del joystick, és clar). Còm està el tema?

Gràcies eminències....
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#11
Ja veig que estas una mica verd en aixo dels HOTAS ç;) Be t'ho explicaré una mica perquè sàpigues com va el tema.

Un HOTAS no te molta diferencia d'un joystick normal dels de tota la vida, es a dir, tu pots fer servir un HOTAS amb qualsevol simulador i joc del mercat, com qualsevol altre joystick, per això no t'amoïnis, jo per exemple faig servir el Hotas Cougar per FC2, DCS, ArmA, Rise of Flight, MS Flight Simulator, Steel Beasts, IL2, Red Baron 3D, F-22 ADF, Falcon, i molts altres. Aixi ja veus que tenir un HOTAS que sigui replica d'un avio concret no fa que no puguis fer-lo servir en qualsevol altre simulador.

Efectivament el HOTAS serveix per no treure les mans dels comandaments, però en combat volem dir, no en qualsevol moment. Els HOTAS no poden manegar tots els botons d'un avio, son massa botons i palanques, es virtualment impossible, però el que si que poden manegar son els botons i palanques que es tenen que prémer durant el combat. Aixo doncs, el que et permet el HOTAS es no haver de treure les mans del HOTAS durant un combat, també cal entendre que es mes sobre combat Aire-Aire, perquè es molt mes ràpid i exigent, el combat AG en la aviació es mes pausat i dona temps a prémer botons de cabina, molt de temps.

Perquè aquesta capacitat de no treure les mans del HOTAS? es perquè te molts botons? Si però no. El fet de tenir tants botons no es l'únic motiu. Aquests HOTAS tenen una programació pròpia, que permet que un boto faci una funció o una altre quan es prem, depenen d'altres factors, no es lo mateix prémer un botó, que prémer durant 1 segon un botó, la funció que farà serà diferent, i no farà la mateixa funció el boto si la pagina que tenim seleccionada al MFD es una o altre (els MFD son les pantalles aquestes del A-10C i altres avio).
Ja veus doncs, que es aquesta programació avançada del HOTAS el que li dona la seva capacitat. A part te altres coses, com processador propi, memòria pròpia, etc...

Be, això que tenen els HOTAS reals, també ho pot tenir el HOTAS comercial, si A) el propi simulador ja incorpora aquesta programació, com el DCS:WH o el Falcon, o B) si nosaltres ho programem al propi HOTAS mitjançant els software del nostre HOTAS, es lo que es diu perfils.

Be, cal remarcar llavors, que encara que un simulador estigui mes preparat per fer-lo servir amb un HOTAS concret, el simulador ho podem volar amb qualsevol joystick o HOTAS del mercat, i el nostre HOTAS ho podem fer servir en qualsevol altre simulador o joc del mercat. Pensa que es com un joystick normal, tu assignes els botons que vols al joystick per cada simulador, com tota la vida.
També pensa que encara que el simulador tingui ja programat un perfil concret per un HOTAS, com per exemple el DCS:WH que te ja programats els botons d'una determinada manera pel HOTAS Warthog, això no ens obliga a fer servir el que ve per defecte, ho podem programar com ens vingui de gust, tant al simulador, com al propi HOTAS, de fet jo si tingues el HOTAS Warthog no faria servir la programació que ve amb el propi simulador, que encara que sigui molt bona, es pot millorar. Jo programaria un perfil propi meu al HOTAS, amb les assignacions reals, aixo si, però després a les funcions secundaries li programaria coses típiques de la simulació.

Això serveix per qualsevol HOTAS, no nomes el Warthog, tambe el Cougar, el X-52, el X-65F, el G940 etc...

Jo tinc una pregunta per tu Woody, voles el FC2 nomes per l'A-10A o per tots els avions? perquè si nomes lo voles per l'A-10A, gaudiràs moltíssim mes amb el DCS que te la versió C de l'A-10, que es infinitament millor. I si el voles per tots els avions, igualment pots volar els dos, pensar que un cop aprenguis a volar A-10C, volar la versió A del FC2 es bufar i fer ampolles, i els altres avions del FC2 son molts simples de volar. Igualment clar, el DCS: WH absorbeix molt mes temps que el FC2, ja que es molt mes complex d'aprendre. Jo el que faig es dedicar-me a DCS: WH i volar FC2 alguna vegada, si algú proposa fer una partideta.

Sobre el CoD, jo volo IL2 amb Cougar i de meravella eh, de fet en el IL2 si que mai toco el teclat, ho tinc absolutament tot al HOTAS.
 
21 Febrer 2011
153
0
0
#12
Home, verd, verd... diguem que fa anys que volo amb HOTAS i que tinc perfils per tots els simuladors instalats (RoF, IL2, FSX i FC2)

Ho preguntava perque a la base del Throttle del HOTAS Warthog venen uns botonets moníssims amb un rètol que indica la seva funció. Si li canviem la funció al botonet llavors el rètol perd el seu sentit, no? Una llàstima.

Sí, jo només volo el A-10A per la seva funció AG. Per volar AA prefereixo el IL2 doncs amb FC2 casi que no veus ni al contrincant, ni als SAM, ni a la mare que els va parir.

Imagino que acabaré adquirint el HOTAS WARTHOG i el A-10C DCS, tot i que em fa una mica de pal tot el tema de l'aviònica. Però serà després del CoD, que tampoc tinc tant calers. Potser pel juny haran baixat una miqueta els preus...
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#13
Ah per la pregunta em feia aquesta impressió :oops: Mea culpa. Lo del cartells es com qualsevol altre botó, jo al Cougar també tinc cartells per quasi be tots el botons, però no els miro mai, de fet no se ni perquè els posen a l'avio real, si un pilot sap de sobres perquè es cada botó del HOTAS.

Doncs si es nomes per l'A-10C, no t'ho pensis, passat al DCS, es mil vegades millors, si es mes complexe, però la capacitat que dona es a l'hora molt mes divertida, el A-10A del FC2 es tan ximple de volar que es una mica aburridot :çulle:
 

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
#14
Viper said:
rush said:
Com diu en Viper de moment a DCS hi ha només dos aparells, i tots dos són Aire-Terra. A més crec que treuran un pegat que farà compatible Lomac, A10, i Ka50. Així que n'hi haurà per tots. çXD
Això del pegat no es aixi. Ells voldrien poder fer-ho, hi han dit que si poden ho faran, però lo mes probable es que no puguin fer-ho. La compatibilitat FC2 - BS va ser un regal temporal, i ja van dir que en el següent pegat del BS aquesta compatibilitat segurament es perdria, hi es que DCS i FC2 son simuladors massa diferents.
Viper, el propi Wags ha dit:

"MW: We are already at work on a Nevada expansion map (home of Nellis AFB for training and Red / Green Flag exercises) and an A-10C Upgrade Pack. We'll be talking more about these in the coming months. We will also plan to release upgrades to DCS: Black Shark and Flaming Cliffs 2."

No se si aquestes actualitzacions inclouran compatibilitat, però és de suposar que sí.
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#15
rush said:
Viper said:
rush said:
Com diu en Viper de moment a DCS hi ha només dos aparells, i tots dos són Aire-Terra. A més crec que treuran un pegat que farà compatible Lomac, A10, i Ka50. Així que n'hi haurà per tots. çXD
Això del pegat no es aixi. Ells voldrien poder fer-ho, hi han dit que si poden ho faran, però lo mes probable es que no puguin fer-ho. La compatibilitat FC2 - BS va ser un regal temporal, i ja van dir que en el següent pegat del BS aquesta compatibilitat segurament es perdria, hi es que DCS i FC2 son simuladors massa diferents.
Viper, el propi Wags ha dit:

"MW: We are already at work on a Nevada expansion map (home of Nellis AFB for training and Red / Green Flag exercises) and an A-10C Upgrade Pack. We'll be talking more about these in the coming months. We will also plan to release upgrades to DCS: Black Shark and Flaming Cliffs 2."

No se si aquestes actualitzacions inclouran compatibilitat, però és de suposar que sí.
Aquí nomes diu que trauran pegats per el BS i el FC2, no ha dit res de compatibilitats, i ja va dir després de l'anunci de l'A-10C fa mesos, que la compatibilitat actual entre BS i FC2 segurament es perdria amb el WH.
Es qüestió de lògica, la serie DCS i el FC2 son productes enormement diferents, i mantenir una compatibilitat implica gastar recursos i temps. Es com si Oleg volgués fer compatible IL2 i CoD (mes o menys). A cada nova entrega de la serie DCS, que inclou noves millores i modificacions, els hi costa mes fer compatible DCS amb FC2.
A mi ja em va estranyar moltíssim que fessin compatible BS i FC2 el seu dia.

Això posa a les FAQ's del WH:

Q: Is DCS: A-10C Warthog online-compatible with DCS: Black Shark and Flaming Cliffs 2?
A: We hope to be able to release a compatibility upgrade for DCS: Black Shark. This would give Black Shark all the features of A-10C, except the flyable A-10C. A compatibility upgrade for FC2 is being considered.

Aquí ja diuen que esperen, però no asseguren, una compatibilitat amb BS amb un pegat. I que la compatibilitat amb FC2 ho tindran en consideració.