Proximament Server dedicat Arma2 + IL2 + DCS

ZeroQ

Més pesat que Kuban
27 Desembre 2011
1,632
3
38
Bilbo
Molt bones companys. Avui mateix he contractat canvi d'ADSL a fibra òptica çXD . No faig propaganda però per fi m'ha arribat fibra al barri i res només comentar que espero poder muntar-me un server dedicat per la comunitat quan calgui ja que amb 100/10 (baixada/pujada) mbits crec que dona per un server decent. El candidat a server es un i5 amb 8giges de ram o sigui que crec que va més que sobrat. Apa tot sigui per la comunitat :çseny:

ZeroQ

Més pesat que Kuban
27 Desembre 2011
1,632
3
38
Bilbo
Jejeje primer veurem a veure quan triguem en possar-me la fibra. M'han dit que com molt tart a finals de novembre. D'altra banda el server actualment es un osx però havia pensat en posar-li un linux. L'Arma2 sembla que té opció de server dedicat per linux al igual que el IL-2 però no he vist res del DCS. Algú hem sap aclarir el dubte?

Per a DCS no hi ha server dedicat, ni Linux ni Windows ç;) El que no sé si el DCS World rula a Wine.... per el que veig al AppDB peta al arrencar el sistema de contrasenyes, la bona noticia és que al DCS World en Multiplayer per a volar el su25t o simplement per hostetjar crec que no arrenca el sistema de llicències... tot és probar ç;)

ZeroQ

Més pesat que Kuban
27 Desembre 2011
1,632
3
38
Bilbo
Moltes bones companys. Avui ja m'ha deixat operatiu la fibra òptica çXD . Per ara només tinc configurat i funcionant el servidor d'Arma2. Dilluns podrem probar que tal va de velocitat