A
Hola amics, sóc en Felip Cinquè, un barceloní interessat en aquest bonic món de la simulació. No tant interessat en la política, de la que vec bastant tintats molts comentaris en aquesta comunitat. Crec que la simulació és simulació i prou, i que no entén d'idiomes, colors o bandera.
Ja se m'ha acusat de provocador, només perque em dedico a fer el mateix que feu tots, dir el que penseu. Si està permés dir "visca A", inclús amb desqualificacions, també heu de permetre el "visca B", més quan es diu amb respecte. I si no, és molt més fàcil deixar de banda els eufemismes i alinear la web políticament i declarar qui són benvinguts i qui no.
Mentres, considero que com a catalano parlant, aquest també és el meu lloc.
Ja se m'ha acusat de provocador, només perque em dedico a fer el mateix que feu tots, dir el que penseu. Si està permés dir "visca A", inclús amb desqualificacions, també heu de permetre el "visca B", més quan es diu amb respecte. I si no, és molt més fàcil deixar de banda els eufemismes i alinear la web políticament i declarar qui són benvinguts i qui no.
Mentres, considero que com a catalano parlant, aquest també és el meu lloc.