M Murri Foraster 15 Novembre 2019 #1 15 Novembre 2019 3 0 1 43 15 Novembre 2019 #1 Hola! Un altre per aquí que s'apunta a Cavallers del Cel. De moment estic familiaritzant-me amb Arma 3. Espero jugar amb vosaltres ben aviat! Salutacions! Murri
Hola! Un altre per aquí que s'apunta a Cavallers del Cel. De moment estic familiaritzant-me amb Arma 3. Espero jugar amb vosaltres ben aviat! Salutacions! Murri
Viper Administrador Membre del personal Administració Moderador Personal Arma Personal DCS 16 Novembre 2019 #2 14 Juny 2010 7,480 73 48 Esplugues de Llobregat - Catalunya www.cavallersdelcel.cat 16 Novembre 2019 #2 Benvingut a la comunitat, si tens un certificat medic que verifica la teva falta de cordura aquesta és la teva comunitat
Benvingut a la comunitat, si tens un certificat medic que verifica la teva falta de cordura aquesta és la teva comunitat
M Murri Foraster 16 Novembre 2019 #3 15 Novembre 2019 3 0 1 43 16 Novembre 2019 #3 Viper said: Benvingut a la comunitat, si tens un certificat medic que verifica la teva falta de cordura aquesta és la teva comunitat Click to expand... no tinc certificat però si dic algo raro es que m'han posat droja al colacao.
Viper said: Benvingut a la comunitat, si tens un certificat medic que verifica la teva falta de cordura aquesta és la teva comunitat Click to expand... no tinc certificat però si dic algo raro es que m'han posat droja al colacao.