Partides dev-branch a Tanoa

SilverArrow

Administrador
Membre del personal
Administració
Community Manager
6 Novembre 2014
1,887
93
48
#1
Bones senyors,

Podrieu indicar-me per un costat qui té Apex comprat, i per altre qui estaria disposat a jugar partides amb Apex a la dev-branch?

Recordo que podeu tenir més d'una versió de l'Arma si feu servir el Game Updater.

Més informació sobre el Game Updater: https://community.bistudio.com/wiki/Game_Updater

Llistat de propietaris d'APEX
- SilverArrow
- Magnetar
- Atunero
- Diplock
- BobbyMoore
- Viper

Llistat de gent que voldria jugar amb APEX a la dev branch
- SilverArrow
- Magnetar
- Atunero
- BobbyMoore
- Viper

Llistat de qui té pensat comprar l'expansió quan surti
- Paperboy
 

SilverArrow

Administrador
Membre del personal
Administració
Community Manager
6 Novembre 2014
1,887
93
48
#4
paperboy said:
Fins que no surti el Patch oficial, jo em quedo fora de les partides.
Però tens Apex comprada? simplement tenir-ho en compte quan surti (per les missions que faig).
 

Atunero

Més pesat que Kuban
Personal Arma
19 Maig 2016
1,001
96
48
#6
Jo el tinc i tambés estic disposat a jugar missions a la dev-branch.
 

SilverArrow

Administrador
Membre del personal
Administració
Community Manager
6 Novembre 2014
1,887
93
48
#8
Viper said:
Apa ja tinc comprat l'APEX, els sacrificis que he de fer per la comunitat, si fos per mi encara no el compraria. Estic instal·lant la dev branch amb el Game update (crec).
Aixi m'agrada! Ja veuràs com quan provis Tanoa t'encantarà (això si, et repeteixo el tema dels edificis on no podras entrar) , no voldras tornar a Altis mai més :çsi:

Coneixent com t'agrada el combat d'infanteria, Tanoa serà el teu mapa perfecte.

Si no m'equivoco però, per tema llicencies has d'instal.lar APEX al principal i la main branch amb el Game Updater (desprès nomès has de canviar l'enllaç del arma3.exe del Arma 3 Sync).
 
25 Març 2016
144
0
16
#9
SilverArrow said:
Viper said:
Si no m'equivoco però, per tema llicencies has d'instal.lar APEX al principal i la main branch amb el Game Updater (desprès nomès has de canviar l'enllaç del arma3.exe del Arma 3 Sync).

Jo això no en tinc ni idea com és fa i perque es necesari xd
 

SilverArrow

Administrador
Membre del personal
Administració
Community Manager
6 Novembre 2014
1,887
93
48
#11
Viper said:
I no es pot fer de manera normal? jo se com les gasten els de BI i prefereixo no tocar la instal·lació original.
Per ara no, però simplement fes una copia de seguretat de la teva instal.lació. Aixi en cas extrem pots tornar a l'anterior.