Les tasques del grup Reaper (jo i jo mateix) també van estar bé. Poc després d'arribar al punt d'espera ens van cridar per netejar la ciutat per als Hueys i vaig tenir molta feina.
Això si, com ja em va passar l'altre dia, em vaig trobar que al ser una missió feta per la 1.2.6 el Ka50 no bloca els objectius, cosa que complia enormement el llançament dels Vickhar forçant a fer-ho en manual i mantenir el Skival sobre l'objectiu. Finalment quan em vaig decidir fer una passada per el perímetre (després de liquidar un 7 o 8 objectius) i em llançaren els dos "pepos" de MANPADS vaig tornar a base a reparar (per fi he trobat utilitat a la redundància de dades del Abris) i la sorpresa va ser que ho van reparar tot excepte el HUD
Tot i sense HUD vaig enfilar a la OA per intentar acabar de netejar per en NoCardis i en Josep, que ja em sabia greu que portessin tanta estona sense actuar. A mig camí em va petar l'helicòpter, no sé si per MANPADs enemics o simplement per partir pales ja que volia anar molt ràpid i sense el HUD no vaig prestar excessiva atenció a la velocitat.
Per la meva part va ser molt entretinguda també, tot i que em sap greu tanta espera per als HUEYs... potser si la tornem a volar amb menys efectius dels que toca l'hauríem descafeïnar una mica per assegurar netejar la zona de forma relativament ràpida no?
Si nois si, és molt maco veure la vesprada... però no tinc la visió noctura muntada al casc!
Els Hueys y Ka50, com bons germanets, esperant ordres al Holding Point 1. L'artiller anava mirant afora per si havien tingut el detall de deixar-nos una nevereta plena... però no varem tenir tanta sort!
En Viper, en arriscar-se per aixecar la llebre, rep tot l'amor de l'enemic.