Nou helicopter Americà?

7 Juliol 2010
120
0
16
36
Barcelona
Navegant aburridament entre les imatges del atac a la masió de Bin Laden, me fixat en les restes del suposat helicopter que va caure. La peça que representa que el rotor de cua no em sona de ningun model de helicopter que conegui, desde un principi la opinió general era que aurien fet servir els tipics UH-60 BlackHawk. Per algunes pàgines s'especula que podria ser un nou prototip amb comuflatge per a la detecció per radar.

Que en penseu?

Nippó

Ja en porto tres-cents
18 Juny 2010
463
0
0
Mollerussa
Doncs per la configuració que es veu desprès de la petada que ha fet, es que sembla mes un HUAV tipus Predator, però en helicopter.

El temps dirà .

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
Això sembla el rotor de cua, i amb aquesta mida dubto que sigui un no tripulat. Es un sistema amb similituds al RAH-66 Comanche, però no pot ser aquest, la cua es diferent en molts aspectes. Dels RUAV's que conec, no hi ha cap que s'assembli, tot son dissenys normals d'helicòpters. Aixi doncs si que es possible que sigui un helicòpter nou, però no crec que sigui no tripulat.
Aquí tenim una altre toma.

En aquesta foto no sembla que sigui un disseny tant steath. La orientació de les aletes horitzontals de cua sembla que estiguin en V invertida, cosa que m'estranya molt. Jo de moment opto per un muntatge, ja veurem que mes apareix.

I una altre mes.

Una mes.