No és dificl, però s'ha d'anar amb compte.
Primer, si feu servir dos monitors conectats al mateix PC aneu directament a modificar els arxius del DCS World.
Segon, si feu servir un altre PC com a pantalla, com jo he fet, necesiteu aquest programa, Maxivista
http://www.maxivista.com/, jo he baixat la demo per a fer proves, un cop baixat tindreu un rar amb dos executables, un pel PC principal i un altre per al Pc secundari (que és el que farà de monitor auxiliar), un cop instal·lats en cada pc i despres dels reinicis necessaris, que ho són, es conectaran els dos pc, ja sigui per cable o wifi, això si, o doneu permissos al tallafoc o els desconecteu com ho he fet, s'han sincronitzat a la primera.
Despres, per a modificar els arxius
NO FER SEVIR EL NOTEPAD DE WINDOWS, baixeu-vos aquest, el Notepad++
http://notepad-plus-plus.org/download/v6.2.html, no se per que, però ho vaig veure en varis post que era millor,i que el de windows dona errors, ja se sap, windows ...
Baixeu-vos aquesta guia:
http://www.mediafire.com/view/?9ii12l1td4ydl8p , està molt ben explicat
L'arxiu del DCS esta es: C:\Program Files\Eagle Dynamics\DCS World\Config\MonitorSetup ---- en el meu cas i és:
LMFCD+Camera+RMFCD.lua
ATENCIÓ: Feu copies de seguretat avans de modificar res, per si les mosques, apart,
JO NO EM FAIG RESPONSABLE del que feu al vostre pc, prou problemes tinc formatejant varis cops l'any el meu pc
El meu cas, tinc el monitor principal amb una resolució 1280x1024 i el petitet i secundari de 1024x600
Al meu arxiu a quedat aixi:
---------------------------------------------------------------
_ = function(p) return p; end;
name = _('MFCD');
Description = 'Left MFCD on the left monitor,Right MFCD on the right and camera on the center'
Viewports =
{
Center =
{
x = 0;
-------- he esborrat tot, i he marcat on comença la pantalla per les coordenades x
y = 0;
-------- he esborrat tot, i he marcat on comença la pantalla per les coordenades y
width = 1280;
--------- la resolució de la meva pantalla principal
height = 1024;
--------- la resolució de la meva pantalla principal
viewDx = 0;
--------- fent proves aquest valor era el millor
viewDy = 0;
--------- fent proves aquest valor era el millor
aspect = 1.25;
---------- Important, per eviat deformacions a la pantalla principal, dividir la vostra resolució 1280 / 1024
}
}
LEFT_MFCD =
{
x = 1280;
-------- el punt on vull que comenci el MFCD esquerra en el segon monitor coordenades x
y = 0;
----------- el punt on vull que comenci el MFCD esquerra en el segon monitor coordenades y
width = 512;
------------ amplada que vull que tingui el MFCD ( al tenir una pantalla petita l'he dividit en dos 1024/2 =512
height = 512;
------------ alçada que vull que tingui el MFCD (la mateixa que l'alçada, en el meu cas )
}
RIGHT_MFCD =
{
x = 1792;
-------el punt on vull que comenci el MFCD dret en el segon monitor coordenades x (1280 + 512 = 1792)
y = 0;
----------- el punt on vull que comenci el MFCD esquerra en el segon monitor coordenades y
width = 512;
------------ amplada que vull que tingui el MFCD ( al tenir una pantalla petita l'he dividit en dos 1024/2 =512
height = 512;
------------ alçada que vull que tingui el MFCD (la mateixa que l'alçada, en el meu cas )
}
UIMainView = Viewports.Center
------------------------------------------------------------
També haureu de variar la configuració de pantalla, desmarcar el Fullscreen, a les opciosn del joc, modificar la resolució de pantalla, ahureu de sumar les dos pantallas, i a l'apartat Monitors, posar el que diu MFCD.
Sobretot, feu copies de seguretat dels arxius ORIGINALS, i llegiu el Manual, està més ben explicat del que jo he fet.
Estic investigant per a poder fer-ho també amb el SU25T.
Espero que ajudi una mica més, aniré actualitzan el post.
Buran