Ahir el Mestre Rush va fer una bona demostració de com fer servir els sistemes de l'A-10C per "pupita" als dolents, em va ensenyar forces cosses i molt interesants, evidentment s'ha de tenir el joy ben configurat i saber on estan els botonets , (ara toca estudiar ).
Bé, tota la feina la va fer el Rush, i deu ni do, va repartir estopa ell solet a tort i a dret, sortim de la base i enfilem cap al WP "calçot", mentre naveguem em va ensenyat els diferents sistemes d'armes, com es configuren per les pantalles, els submenus i encenem les cameres dels Maveriks, a una bona distància i ja veiem als dolents, ens preparem i configurem les "postals de felicitació" que em d'entregar, un servidor, entre unes cosses i altres i sobretot per culpa meva vaig anar a terra, però aquí va començar la festa i el repartiment de premis ...
Aquí un desls agraciats apunt de rebentar de felicitat
Un altre que estava esperant el seu "premi" .... ja venia el carter, paciència
Mitja feia feta i com aquell qui res .... anava fent ....
Desde dalt, la vista era espectacular, quin arbre de nadal
Una molt bona missió que pot servir d'entrenament, vaig aprendre molt i vaig disfrutar
Gràcies per la missió Rush, ens veiem a la propera.
Buran
Bé, tota la feina la va fer el Rush, i deu ni do, va repartir estopa ell solet a tort i a dret, sortim de la base i enfilem cap al WP "calçot", mentre naveguem em va ensenyat els diferents sistemes d'armes, com es configuren per les pantalles, els submenus i encenem les cameres dels Maveriks, a una bona distància i ja veiem als dolents, ens preparem i configurem les "postals de felicitació" que em d'entregar, un servidor, entre unes cosses i altres i sobretot per culpa meva vaig anar a terra, però aquí va començar la festa i el repartiment de premis ...
Aquí un desls agraciats apunt de rebentar de felicitat
Un altre que estava esperant el seu "premi" .... ja venia el carter, paciència
Mitja feia feta i com aquell qui res .... anava fent ....
Desde dalt, la vista era espectacular, quin arbre de nadal
Una molt bona missió que pot servir d'entrenament, vaig aprendre molt i vaig disfrutar
Gràcies per la missió Rush, ens veiem a la propera.
Buran