missatge de cabina

9 Agost 2010
2,608
5
38
Punt de Lagrange
[youtube]Jtf4Zma8kMU[/youtube]

I per els que no domineu el llenguatge de Shakespeare, la traducció:

Bona tarda, els parla el seu capità amb una mica de informació sobre el vol. Per la esquerra podrem donar-hi una ullada al gran canyó i per la dreta la presa Hoover en nomes un parell de minuts. Volem a una altitud de 37000 peus i la nostra velocitat aeria es de 400 milles per hora. Un parell de dades, aqui jo porto un Colt King Cobra, que es un arma de foc del calibre 357 amb una empunyadura de goma antilliscant i un canó de sis polsades. El copilot també porta una pistola Kimber Custom Defence amb tots els accessoris i detalls que un espera de un arma per encarreg de aquest tipus, amb una corredera de aleació i tractament Bevel en tota el arma. I el nostre sobrecarrec, Roger, te una Ruger Bearcat punt vintidós amb un tambor "Hand-fluted". Totes tres son capaces de perforar una armilla antibales a una distancia de 27 peus i poden fer un forat en ossos i carn humana de la mida del gran canyo, que , ves per on, ara apareix per la esquerra del avió, així que seguin, relaxin-se i disfrutin de la resta del vol.

:mrgreen:

Gosdatura

Més pesat que Kuban
5 Desembre 2010
1,422
9
38
52
Figaró-Montmany (VR)
No està malament, tot i que em sentiria més tranquil si sabés que les hostesses tenen a la seva disposició algun tipus de morter o metralladora de calibre gruixut a la part de darrera de l'avió... per si s'ha de fer una escombrada general de la cabina, ja sabeu ç:D

9 Agost 2010
2,608
5
38
Punt de Lagrange
evidentment es un fake. A) no menciona la aerolinia. b) Ningú es creu que el sobrecarrec pugui anar armat. c) Cap pilot confessaria obertament el que es una clara infracció de les regulacions aeries de portar armes en cabina. d) la qualitat del so es excelent. Massa bona per haver estat enregistrada per un passatger.

Pero... dona el pego.

i si, estic amb tu. Em quedaría amb una ametralladora gatling GAU-8/A Avenger de 30 mm alineada desde la cuina del darrera cap a el passadis central per retallar qualsevol intenció de no quedar-se quiet al seient.