Dos Mi-28 han estat atacats i abatuts a l'altre costat de la frontera turca mentre perseguien un contacte sospitós. Creiem que els rebels han establert campaments prop de la frontera des de on llencen atacs a territori Georgià.
És imperatiu rescatar la tripulació, que ha aconseguit sortir viva de l'accident. Els pilots, tot i dispersar-se en efectuar les maniobres evasives, han sortir vius i s'han allunyat tant com han pogut de la zona de l'accident.
Briefing
La tripulació dels dos Mi-28N, tot i dispersar-se en efectuar les maniobres evasives, han sortir vius i s'han allunyat tant com han pogut de la zona de l'accident.
També ens hem assabentat que forces turques rastregen la zona i és molt possible que ja hagin localitzat els helicòpters abatuts i estiguin cercant supervivents.
Tanmateix no s'ha produït resposta diplomàtica per part dels turcs, cosa que ens fa pensar que volen capturar els nostres pilots i mantenir l'afer a l'ombra.
Necessitem reacció ràpida per a trobar i rescatar els nostres camarades!!!
La seva tasca és dirigir-se cap a la zona de l'accident (prop de l'elèctrica Gómez) i cercar els transpondedors de la tripulació. Un cop rescatats traslladar-los al FARP avançat Vetka que tenim dins de territori turc.
No obrin foc sobre les tropes turques que trobin en la zona a menys que sigui per assegurar la seva supervivència.
1.- Pla de vol:
WP1: Pic de l'àguila - 172º a 15,6 Km
WP2: Elèctrica Gómez - 145º a 13,7 Km
2.- Cerca de pilots abatuts:
Transpondedor Hawk 1: 25.675 MHz FM
Transpondedor Hawk 2: 35.654 MHz FM
3.- Portar pilots abatuts a FARP avançat:
Farp Vetka: ADF - 121.500 MHz AM i Torre Control - 127.500 MHz AM
Climatologia
Vents:
a 10m : 12m/s
a 2000m: 18 m/s
turbulències de 32 m/s *0,1
Núvols:
Base 800m i Alçada 100m
Boira baixa (D.O: Plana de Vic)
Precipitacions:
Altes - Tempesta elèctrica
Data i hora de sortida:
1 de Juny a les 6:00
Temperatura:
21º C
Armament
GUV yakB GSHP x 2 (metralladores)
Coets S-8KOM x2
Pilots
Hip 1:
Hip 2: MadElf
Hip 3:
Hip 4: (inicia a pista, no m'hi caben més de 3 a parking !!!! )
P.D.: Recordatoris d'ús de radio-navegació amb R-828 i ARK-UD en imatges 2, 3 i 4 del briefing.
És imperatiu rescatar la tripulació, que ha aconseguit sortir viva de l'accident. Els pilots, tot i dispersar-se en efectuar les maniobres evasives, han sortir vius i s'han allunyat tant com han pogut de la zona de l'accident.
Briefing
La tripulació dels dos Mi-28N, tot i dispersar-se en efectuar les maniobres evasives, han sortir vius i s'han allunyat tant com han pogut de la zona de l'accident.
També ens hem assabentat que forces turques rastregen la zona i és molt possible que ja hagin localitzat els helicòpters abatuts i estiguin cercant supervivents.
Tanmateix no s'ha produït resposta diplomàtica per part dels turcs, cosa que ens fa pensar que volen capturar els nostres pilots i mantenir l'afer a l'ombra.
Necessitem reacció ràpida per a trobar i rescatar els nostres camarades!!!
La seva tasca és dirigir-se cap a la zona de l'accident (prop de l'elèctrica Gómez) i cercar els transpondedors de la tripulació. Un cop rescatats traslladar-los al FARP avançat Vetka que tenim dins de territori turc.
No obrin foc sobre les tropes turques que trobin en la zona a menys que sigui per assegurar la seva supervivència.
1.- Pla de vol:
WP1: Pic de l'àguila - 172º a 15,6 Km
WP2: Elèctrica Gómez - 145º a 13,7 Km
2.- Cerca de pilots abatuts:
Transpondedor Hawk 1: 25.675 MHz FM
Transpondedor Hawk 2: 35.654 MHz FM
3.- Portar pilots abatuts a FARP avançat:
Farp Vetka: ADF - 121.500 MHz AM i Torre Control - 127.500 MHz AM
Climatologia
Vents:
a 10m : 12m/s
a 2000m: 18 m/s
turbulències de 32 m/s *0,1
Núvols:
Base 800m i Alçada 100m
Boira baixa (D.O: Plana de Vic)
Precipitacions:
Altes - Tempesta elèctrica
Data i hora de sortida:
1 de Juny a les 6:00
Temperatura:
21º C
Armament
GUV yakB GSHP x 2 (metralladores)
Coets S-8KOM x2
Pilots
Hip 1:
Hip 2: MadElf
Hip 3:
Hip 4: (inicia a pista, no m'hi caben més de 3 a parking !!!! )
P.D.: Recordatoris d'ús de radio-navegació amb R-828 i ARK-UD en imatges 2, 3 i 4 del briefing.