La teva nau preferida...

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#2
En el meu cas, la primera nau que em va agradar del SC es la veterna F7C Hornet, concretament en la seva variant F7C-M Super Hornet de dos seients. Era la que tenia mes aspecte contemporani, de combat i biplaça.

Però acabo de descobrir una de nova la Sabre. Tot i la designació menys militar, l'aspecte imposa, es com un F-14 super-vitaminat a punt de caure sobre teu amb tota la potencia de foc de l'infern,18 tones de pur múscul dissenyats amb un sol propòsit, abatre l'enemic. Les seves ales de geometria variable i la seva estètica una mica contemporània li donen caràcter propi.



I clar, després tenim les grans naus capital, espero poder comandar una d'aquestes algun dia, ha de ser una puta passada.
 

SilverArrow

Administrador
Membre del personal
Administració
Community Manager
6 Novembre 2014
1,887
93
48
#3
Jo crec que sóc raret en aquest sentit (entre altres).

No m'agraden ni les naus petites en plan nau de caça, ni les grans (per mi la starfarer o la caterpillar són massa grans ja...).

Per mi el meu somni és una nau de tamany mitja que permeti portar un petit vehicle, una mica de carrega i armament interessant. Suposo que quan no faci missions amb el grup faré de transportista i explorador mitja haha (he passat moltes hores al Euro Truck Simulator).

De moment de les que hi ha al joc funcionant, la que em té el cor robat és la Freelancer, però no n'he fet servir cap encara. Sembla tenir la majoria de coses que m'agraden (canons bastos, una burrada de missils, torreta, bodega per carrega i pot portar una dragonfly a dins), tot i que potser li faltaria una mica més de tamany.

He provat la Constellation Andromeda i la Cutlass, de paios aleatoris que me la van deixar al PU, i ambdos tenen punts interessants, però de moment no superen la Freelancer.

El que estaria xulo en el futur, es que tots els fel grup recollissim materials per tenir una nau gran pel grup, que pogues portar un parell o tres de caces.

La Redeemer també sona bé.

 

Atunero

Més pesat que Kuban
Personal Arma
19 Maig 2016
1,002
97
48
#5
Jo tot i que no l'he provat, la que m'interessa mes es la Constellation Andromeda. Tot i que la Freelancer també està força bé.