Invitacion Grupo Armados - [A2]Operación Tormenta de Arena

25 Juliol 2011
81
0
0
#1
[A2]OPERACIÓN TORMENTA DE ARENA

Viernes 09 de Agosto / Coop 39 / 23:00 Hrs.
Addons: ISLASA2




Charlie 1-1-C
27 - Lider de pelotón
28 - Lider de equipo
29 - Fusilero Automatico
30 - Ingeniero
31 - Medico
32 - Lider de equipo
33 - Fusilero Automatico
34 - Ingeniero
 
25 Juliol 2011
81
0
0
#3
Re: Invitacion Grupo Armados - [A2]Operación Tormenta de Are

Buenas Soy <A2>Piro,

Os dejo el enlace web donde teneis la direccion del addonsync para descargaros el IslasA2, solo os hace falta ese, esta englobado en el 2º grupo de addons llamado "ADDONS GRUPO ARMADOS" http://176.31.122.101/ga/addons.7z, esto lo tendreis que añadir en el addonsync para la descarga.

PD: aqui teneis nuestro manual del addonSync http://www.grupoarmados.info/foro/viewt ... f=8&t=2812, pero si teneis dudas comentarlas que las intentaremos resolver para que podais participar
 
29 Abril 2013
194
0
0
L'Escala
#4
Re: Invitacion Grupo Armados - [A2]Operación Tormenta de Are

GrupoArmados said:
Buenas Soy <A2>Piro,

Os dejo el enlace web donde teneis la direccion del addonsync para descargaros el IslasA2, solo os hace falta ese, esta englobado en el 2º grupo de addons llamado "ADDONS GRUPO ARMADOS" http://176.31.122.101/ga/addons.7z, esto lo tendreis que añadir en el addonsync para la descarga.

PD: aqui teneis nuestro manual del addonSync http://www.grupoarmados.info/foro/viewt ... f=8&t=2812, pero si teneis dudas comentarlas que las intentaremos resolver para que podais participar
Hola Piro. Muchas gracias por la información.
 

SENGLAR

Ja en porto tres-cents
17 Juny 2010
412
0
0
#6
Re: Invitacion Grupo Armados - [A2]Operación Tormenta de Are

Jo en principi no puc, depèn de l'hora que torni amb passare o no ç?|
 

Balder

Més pesat que Kuban
27 Juliol 2010
1,445
1
38
#7
Re: Invitacion Grupo Armados - [A2]Operación Tormenta de Are

Jo ja ho tinc tot descarregat (5GB !!!!) però haig de sortir a sopar. Estic igual que en Senglar: si arribo a temps (abans de les 24:00 ç:D ) m'hi afegiré. :çsi:
 
25 Juliol 2011
81
0
0
#8
Re: Invitacion Grupo Armados - [A2]Operación Tormenta de Are

Buenas, los que seais sereis bienvenidos, en principio la isla es sharani, igualmente a ver si podemos hablar un viernes de estos un poco antes de la partida sobre estos addons.
En principio como habeis visto hemos hablado en el grupo armados y hemos abierto la "veda" a que los viernes pueda a ver misiones con addons solo referente a islas y bueno nos gustaria seguir contando con vosotros, de ahi que os pasara el enlace de nuestro addonsync en referencia al addonsIslas para que tengas el pack completo, ya que puede darse el caso de que algun editor se despiste y edite sin darse cuenta con un elemento de otra isla del pack. Al tener este pack se evitaran posibles incompatibilidades a la hora de entrar en el server.

<A2>Piro
Saludos
 
29 Abril 2013
194
0
0
L'Escala
#9
Re: Invitacion Grupo Armados - [A2]Operación Tormenta de Are

Molt bona missió la que vam fer ahir amb els Armados on els protagonistes van ser els dispositius IED, dels quals el mapa n'estava plagat.

L'objectiu consistia en recollir informació, interrogant els habitants de Sahrani i buscant documents, que conduís a localitzar l'ambaixador captiu.

Els enginyers van tenir molta feina a interrogar civils, alguns dels quals portaven dispositius explosius, i a desactivar IEDs plantades als llocs més insospitats. En varies ocasions vaig poder veure com l'enginyer sortia volant pels aires uns instants després de sentir-se el "pip" que indicava que havia fallat en la seva tasca de desactivar el dispositiu explosiu.

Després de gairebé 3 hores de missió, finalment la vam poder completar i retornar l'ambaixador a la base sa i estalvi.

Els Armados van enregistrar el video que us enllaço a continuació. És des de la perspectiva del grup Bravo, que va passar a liderar la missió després de la baixa del lider, al grup Alpha. En l'últim quart de missió Alpha i Bravo es van unificar i és a partir del qual em veureu com a artiller del segon HMMWV de la columna.

A continuació us enllaço a alguns moments que il·lustren com va ser la missió:

Lider de la missió i cap de secció 1 del grup Alpha moren per IED

Civil que portava IED abatut

IED explosiona al pas d'un HMMWV per un pont

[youtube]Pletga9VTB8[/youtube]