[HU1H] - Ramp Start 19.10 22:30h

Buran

Víbria
Membre del personal
11 Desembre 2010
2,091
11
38
50
Barcelona - Catalunya
www.cavallersdelcel.cat
En aquesta missió hem fet el Ramp Start i hem aprés moltes cosses més sobre les ràdios, després ens hem enlairat amb el procediment d'emergència i hem practicat l'aterratge en el Farp, la base petroliera i el portaavions.

Cal repassar moltes cosses i mica en mica anirem aconseguint els objectius de dominar aquesta helicòpter, avui ha estat un dia per recordar, hem estat sis pilots, tota una fita dins el grup, esperem que siguem més.

Personalment m'ho he passat molt bé, feia temps que no volava helicòpters i ja en tenia ganes, i si a sobre contem amb l'ajuda dels millors mestres com en Josep, NoCardis i en Madelf la cosa només podia sortir rodona, i així ha estat, he gaudit molt i he aprés moltíssim, moltes gràcies als tres :çsi:

Unes imatges per immortalitzar la fita històrica, en Madelf, NoCardis, Josep, Kopant, SilverArrow i Buran en pista i llestos per començar çXD çXD çXD

Moltes gràcies a tots per venir, dona gust volar amb vosaltres :çsi:

Fins la setmana vienent :çseny:

josep

Ja en porto tres-cents
9 Agost 2010
491
8
18
Vic
Un plaer compartir el vol amb tots vosaltres! :çsi: Esperant el proper divendres, que si us sembla, podríem treballar les ràdios de navegació i apropament per ILS, així com seguir practicant aterratge als FARP i plataformes petrolíferes :çseny: (i si no ens desapareixen :prot: , també a fragates i creures amb heliport).

josep

Ja en porto tres-cents
9 Agost 2010
491
8
18
Vic
Manual del UH-1H, pàgina 83: ràdios de comunicacions i navegació. En quant a l'apropament ILS, és el mateix en tots els avions: sintonitzar la freqüència en la ràdio de navegació, i estar atent al que marquen les barres verticals i horitzontals a l'instrument.

No pareixis gaire, que en els manuals sembla sempre tot molt complicat. La meva proposta inclou la navegació a estació VOR, a seguir un NDB i a aterrar amb ILS, així com localitzar ràdios movibles a terra :çsi:

Kopant

Més pesat que Kuban
12 Abril 2014
1,207
2
38
Sant Pere de Riudebitlles, Catalunya
Un autèntic luxe el vol d´ahir senyors, vam començar a repassar navegació NDB, ILS, navegació a FARPS....i vam posar-ho en pràctica, va ser realment molt instructiu, cada dia aquest trasto s´em mou una mica menys ç;) Ah! i tot i semblar en Murdock pilotant, no el vaig estavellar ni una sola vegada :çvic:

Moltes gràcies Josep i Nocardis per la classe d´ahir :çseny:

Esperant la propera :çruc:

PD: Buran, t´he agafat apunts ç;)