Empendrer

ZeroQ

Més pesat que Kuban
27 Desembre 2011
1,632
3
38
Bilbo
Avui volia compartir un moment amb vosaltres per parlar d'en Pau Garcia Milà.

Tot ha començat amb un dia nefast a la feina fins al punt de plantejar-me si vull aguantar certes coses o buscar un altra feina. Així que quan he arribat a casa curiosament he encés la televisió (en comptes d'encendre l'ordinador) i m'he topar un programa on entrevistaven a aquest noiet, en Pau Garcia Milà. El fet és que no el coneixia però si coneixia el seu producte "estrella" eyeOS (per qui no ho sàpiga, eyeOS es un" sistema operatiu" basat en el que avui tan de moda està que és el Cloud Computing però desenvolupat al 2005 quan encara es parlava d'aquest terme). El que no sabía es que aquest jove era el pare d'aquesta idea (i d'altres com ara l'aplicatiu web que va ser percusor de Twitter) i si més no m'ha encantat moltes de les coses que explicava. De fet he deixat de cagar-me en tot i he començat a plantejar-me com millorar el sistema en el que estic treballant a la feina.
Almenys m'ha vingut bé per tornar-me a motivar i m'ha passat una mica el cabreig perquè hem volguin enviar dos mesos fora a validar components no algorítmics fora del meu àmbit (enginyer de software) com a excusa de la validació algorítmica.
Perdoneu el rotllo. Resumint, que si teniu cinc minuts mireu algun vídeo d'aquest jove prometedor. Ús ho recomano.

Zeroq

ZeroQ

Més pesat que Kuban
27 Desembre 2011
1,632
3
38
Bilbo
L'he provat Madelf i la veritat és que a mi no m'aporta res, però puc entendre que a algunes persones/empreses els hi pugui aportar molt. De totes maneres la gràcia d'això no està en el com és aquest producte, sinó el fet on han arribat :çsi: i on arribaran.

Zeroq