Vaig acabar comprant la beta de l'Elite Dangerous per poder provar l'Oculus Rift DK2 amb algún joc de qualitat i m'ha agradat molt. Feu li un cop d'ull perquè realment crec que val la pena ja que la beta es molt més jugable que el Star Citizen (que també vaig pagar per la beta ).
Madelf ja trigues en provar-ho!!!! Digues un dia que et pugui venir bé baixar a Barcelona i ets convidat a provar-ho a casa amb l'Oculus (una autentica passada!! encara que no vaig del tot fluid a casa). Tinc pendent encara penjar el post amb les impressions de l'Oculus però estic esperant perquè amb la gràfica que tinc no puc moure bé el Elite Dangerous i el DK2 però sembla que es un tema d'ells i estem a l'espera d'un pegat.
Posso quatre característiques traduïdes d'una web qualsevol perquè us feu cinc centims (son caràcterístiques de la Beta 1 en comparació a la beta anterior)
[youtube]ISR4ebdGlOk[/youtube]
Madelf ja trigues en provar-ho!!!! Digues un dia que et pugui venir bé baixar a Barcelona i ets convidat a provar-ho a casa amb l'Oculus (una autentica passada!! encara que no vaig del tot fluid a casa). Tinc pendent encara penjar el post amb les impressions de l'Oculus però estic esperant perquè amb la gràfica que tinc no puc moure bé el Elite Dangerous i el DK2 però sembla que es un tema d'ells i estem a l'espera d'un pegat.
Posso quatre característiques traduïdes d'una web qualsevol perquè us feu cinc centims (son caràcterístiques de la Beta 1 en comparació a la beta anterior)
La Beta 1 incrementa el nombre de sistemes estelars que es poden jugar, 38.000 anys llum cúbics d'una detallada Via Lactea centrat en la constel·lació de Boötes.
- 55 sistemes solars
- Possibilitat de comerç entre ports espacials
- Sistema inicial de missions online
- Communicació jugador - jugador per text i veu
- Gestió de contactes i balanceig de jugadors
- Opcions de joc per a grup privats
- Opció de joc per a mode solitari online
- Descripció de la ruta general de comerç
- Consum de combustible
- Sistema per automatitzar els aterratges en el ports estelars (es pot fer manual)
- Viper addicionar de combat pesat i nau Lakon tipo 6 de comerç afegides
- 55 sistemes solars
- Possibilitat de comerç entre ports espacials
- Sistema inicial de missions online
- Communicació jugador - jugador per text i veu
- Gestió de contactes i balanceig de jugadors
- Opcions de joc per a grup privats
- Opció de joc per a mode solitari online
- Descripció de la ruta general de comerç
- Consum de combustible
- Sistema per automatitzar els aterratges en el ports estelars (es pot fer manual)
- Viper addicionar de combat pesat i nau Lakon tipo 6 de comerç afegides