Dissabte 14, partida ArmA 3 "All out warfare" a les 22h

SilverArrow

Administrador
Membre del personal
Administració
Community Manager
6 Novembre 2014
1,902
99
48

REQUISITS
ArmA3 + Estàndard del grup

( RHS Russia opcional )

SITUACIÓ

El capità "Viper" Mandingo ens ha proposat un nou exercici per demostrar el coneixament de la nostra unitat en combat. :çboix:

FORCES AMIGUES

- Força principal
-- Esquadra de reconeixament especial del 1RA

FORCES ENEMIGUES

- Diferents unitats de L'Imperi del mal

MISSIÓ

Per determinar segons informes d'intel·ligència.

EXECUCIÓ

Tasques

ADMINISTRACIÓ/LOGÍSTICA

Suport
Per determinar.

Abastiment
Per determinar.

COMANDAMENT/SENYAL
Cavallers del Cel SOP "Standard Operating Procedure"

APUNTATS
- SilverArrow
- Frodo
- Davidaf
- Arnau
- Magnetar ?
- Viper ?

:çseny:

SilverArrow

Administrador
Membre del personal
Administració
Community Manager
6 Novembre 2014
1,902
99
48
Frodo said:
M'apunto, però.... externes? Hem deixat de ser cavallers? Tu hauries de deixar de ser-ho, però la resta som gent de pau amb fusells que no mereixem això....
No eren externes les que no eren oficials? Sinó que la mogui el Viper :p

ZeroQ

Més pesat que Kuban
27 Desembre 2011
1,632
3
38
Bilbo
Re: Dissabte 14, partida ArmA 3 "All out warfare" a les 22h

No puc venir senyors però ja explicareu que tal aquesta missió

SilverArrow

Administrador
Membre del personal
Administració
Community Manager
6 Novembre 2014
1,902
99
48
Al final hem participat:

- SilverArrow
- Frodo
- Davidaf
- Arnau
- Magnetar

Ha estat curiosa. El funcionament de la missió està bé però hem de practicar més, a part que sense un administrador no és pot jugar bé. Avui ens hem quedat encallats a un poble, que nomès hem pogut solventar demanant CAS intens i fent servir un drone terrestre. Amb el drone ha sigut oli en un llum.

El principal problema és que per treure les opcions de creueta, tercera persona etc. ens hem hagut de posar en dificultat alta. Ergo els enemics tenien super-punteria. Nomès un admin podia desconnectar els moduls extra d'IA.

D'altra banda el sitema mèdic de l'AGM té conflictes amb el propi de la missió ( que nomès un admin pot desconnectar ). Aixi que per curar-nos ha sigut un pel complex ja que el sistema de detecció de ferides no anava bé i un sol tret implicava sangar per tots costats ( literalment ).

Al entrar a la partida el primer jugador que entra pot escollir la localització de la base, que si no és fa bé te la col.loca al mig del mar ( eh Magnetar ç;) ).

Els reforcos que llencen capses d'ammo sembla que no funcionaven adequadament, passava l'helicopter però no tirava res.

Els reforcos d'heli, artilleria i avions de combat funcionaven perfecte ( cap helicopter abatut ).

S'ha de tenir en compte que al crear zones enemigues, la opció d'estatiques inclou morters ( una sorpesa simpàtica ).

S'ha d'estudiar si 'enemic fa respawn quan no estas a la zona creada.

Al crear patrulles enemigues no sembla que inclogui AT i AA ( tot i que he posat versió fàcil, aixi que potser nomès surten en mode dificil )

SilverArrow

Administrador
Membre del personal
Administració
Community Manager
6 Novembre 2014
1,902
99
48
Imatges:

El RG-33 MRAP que ha anat genial per avancar fins a l'objectiu, tot i que les rodes no aguantaven res...

El drone terrestre fent reconeixament perillòs.

Objectiu enemic desprès de cridar 3 atacs aeris.

Tornant a base desprès de completar la missió.

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
SilverArrow said:
El principal problema és que per treure les opcions de creueta, tercera persona etc. ens hem hagut de posar en dificultat alta. Ergo els enemics tenien super-punteria. Nomès un admin podia desconnectar els moduls extra d'IA.
No, nomes heu de posar Veterà, que es com està configurat al servidor i com ha funcionat tots aquests dies.

SilverArrow said:
D'altra banda el sitema mèdic de l'AGM té conflictes amb el propi de la missió ( que nomès un admin pot desconnectar ). Aixi que per curar-nos ha sigut un pel complex ja que el sistema de detecció de ferides no anava bé i un sol tret implicava sangar per tots costats ( literalment ).
Quan ho vaig provar jo anava be, però tot pot ser. Heu desactivat el reviure vanilla que hi ha als paràmetres de la missió abans de començar? Jo ho vaig provar aixi i funcionava be.

SilverArrow said:
Al entrar a la partida el primer jugador que entra pot escollir la localització de la base, que si no és fa bé te la col.loca al mig del mar ( eh Magnetar ç;) ).
Al pal hi ha una opció per recol·locar la base si no surt del tot be.

SilverArrow said:
Els reforcos que llencen capses d'ammo sembla que no funcionaven adequadament, passava l'helicopter però no tirava res.
A mi em va funcionar l'altre dia.

A part de qüestions de configuració, que tal el servidor ahir? jo no podia entrar i de fet ja vau veure que no podia estar molt pendent del mòbil.