Dimecres 30 de Maig 22.00 h - MSO MARSOC

Atunero

Més pesat que Kuban
Personal Arma
19 Maig 2016
1,003
98
48
#1


REQUISITS

ArmA3 + APEX + Moderna Ampliada


NORMES
Normes de convivència a les partides.

SITUACIÓ

Takistan es troba des de fa mesos immers en un nou conflicte bèlic intern, diferents faccions han près el control de les zones tribals i han llevat el control del govern legítim.

El Govern Takistanès actualment només controla la capital, Zargabad, i els seus voltants, es per això que EEUU el qual es aliat del govern pro-occidental ha decidit enviar suport al país per tal de debilitar als grups rebels.

L'alt comandament ha enviat part de l'onzena unitat expedicionària de la Marina (11th MEU) juntament amb grups de forces especials del SOCOM, 160 SOAR, i la USAF a una antiga base aèria al sud de les zones tribals, la qual ha estat rebatejada amb el nom de Camp Lincoln.

Forces aliades:

- 11th MEU (SOC)
- 160th SOAR
- USAF
- USSOCOM
- MSOT 8210 (nosaltres)

Forces hostils:

- Al-Akhi, milicia jihadista amb llaços amb Al-Qaeda.

MISSIÓ

A decidir pel comandament.

Normes d'Enfrontament:

- Qualsevol home adult en edat militar armat, amb intencions violentes, és considerat enemic.
- No es permet l'ús de suport sobre monuments o llocs de culte, així com aprop de poblacions civils.
- Nomès és permetrà l'ús de suports en contra d'objectius enemics identificats activament visualment, i sempre i quan no hi hagi civils en 50-100 metres.

EXECUCIÓ

A decidir.

ADMINISTRACIÓ/LOGÍSTICA

Vehicles

CAS:

2x AH-1Z Viper (CAS).
1x AH-64D Apache Longbow.
2x A-10 (CAS).
1x AH-6 Little Bird (CAS).
1x Yabhon (CAS).

Transport:

4x UH-1Y Venom (Transport/MEDEVAC/CASEVAC).
1x MH-60 Blackhawk (MEDEVAC/CASEVAC)
1x C130J Hercules.
2x MH-6 Little Bird.
1x CH53E
1x CH47F
Humvees i RG variats.
1x M1A3 TUSK.
Utilitaris variats, camions.
Quads, motos i buggys.

Suport

1x Bateria M109 PALADIN.
Morters i M119 variats operables manualment.

Abastiment

Camp Lincoln: armeria, avituallament, hospital, repostatge i reamunicionament de vehicles.

COMANDAMENT/SENYAL

Callsigns:

CROSSROAD: HQ
HITMAN ONE: MSOT 8210
HITMAN ONE-ZERO: Comandament MSOT 8210
HITMAN ONE-ONE: Element Tàctic 1 MSOT 8210
HITMAN ONE-TWO: Element Tàctic 2 MSOT 8210

ROLS


HITMAN 1 - Element HQ 0

Líder d'equip:
Assistent de líder:
Suboficial d'operacions:
Operador JTAC/FAC:

HITMAN 1 - Element Tàctic 1

Líder d'element:
Operador CSO:
Operador CSO:
Operador CSO:
Operador SARC:

HITMAN 1 - Element Tàctic 2

Líder d'element:
Operador CSO:
Operador CSO:
Operador CSO:
Operador SARC:

Pilots

Pilot:
Pilot:
Pilot:
Pilot:

SERVIDOR

- Comunitat

EDITOR

- Atunero

APUNTATS

- Atunero
- Altra gent.

ASSISTENTS

- Atunero
- Silverarrow
- Viper
- Copess
- Lagia
- Enricpc
- Kronus
- Tandrow


RESULTAT
 

SilverArrow

Administrador
Membre del personal
Administració
Community Manager
6 Novembre 2014
1,902
99
48
#3
Ahir va ser una missió profitosa tot i que la majoria va caure. Es van poder detectar alguns vicis que hem anat agafant i que caldrà corregir.

Per començar es va comprovar que per mantenir les comunicacions actives per PRC117 cal que els elements aèris estiguin sobrevolant la unitat a un màxim de 1 km d'alçada.

També cal comentar la falta de control dels voltants quan es cura. Ahir un civil va passar-se nombrosos minuts a sobre del metge, va arribar a tocar els cossos dels nostres homes caiguts fins al punt d’arribar a agafar una pistola d’un dels caiguts. Cal recordar que s'ha de tractar tota unitat del simulador com si fossin humans en tot moment.

De forma similar va passar al LZ on l’helicòpter no estava cobert per cap perímetre i un civil va arribar fins al helicòpter on va escridassar el pilot. Si en comptes de ser un civil enfadat, hagués sigut un enemic hagués matat el pilot i probablement neutralitzat l’helicopter.

També es va disparar contra un civil desarmat simplement per el fet de que estigues enfadat. Cosa que és contraria a les Normes de Combat, i de la convenció de Ginebra. Ahir feiem de MARSOC, per tant calia acatar-la, per molt estressats i paranoics que estiguessim amb la població local.

Finalment cal millorar també els temps de reacció. En un LZ l’helicòpter només ha de passar el temps mínim imprescindible per recollir la gent, ja que és una diana gegant i sorollosa que atraurà tot enemic a 2-3 km. Ahir per exemple els enemics van tirar fins a 3 RPGs a l’helicòpter sense que aquest abandones la zona.

Com he dit, jo tot i el que va passar veig la missió com a molt positiva doncs ens permetrà estudiar on fallem i millorar.
 

Copess

Ja en porto tres-cents
Membre del personal
Personal Arma
8 Maig 2017
401
61
28
#4
Una altre coseta que vull afegir ; si el RTO/comunicacions/JTAC... mode fàcil : el senyor que parla amb el/s pilots es mor, o queda ferit, o es desconecta, el que s'ha de fer és el segon comandant (o si també està mort, qui sigui casi) que li agafi la ràdio 117 (radio llarga). Jo ahir vaig estar uns 30min o més incomunicat amb l'equip de terra, quan hauria pogut donvar-vos ajuda, evacuació... molt abans. Per tant, sempre que qui té la radio es mori/quedi incapacitat, que l'agafi o ho comuniqui, aprofiteu quan tingueu CAS real

També, si demaneu una evacuació (com s'ha dit abans) és important tenir una LZ assegurada, ja que ahir no vaig morir de casualitat. A males ahir haurieu pogut "atrinxerar-vos" en una casa i esperar que arribèssin reforços.