Dilluns 15, partida ArmA 3 "Combat dinàmic" a les 22h

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS

REQUISITS
ArmA3 + Estàndard CC

SITUACIÓ
Tropes rebels amenacen la pau a l'illa d'Altis, la situació posa en perill els civils mentre els països aliats miren cap a un altre costat degut a interessos econòmics. Degut a la delicada situació política, el nostre país nomes ha pogut establir una petita Base d'operacions avançades (FOB en anglès), el Campament Cavallers, que amb la seva limitada disponibilitat de recursos haurà de mirar de mantenir la pau com pugui en la seva zona d'operacions.

La nostre part en aquest conflicte serà la de mantenir l'ordre i evitar que un exercit rebel venjatiu crei baixes a la població civil. Un tasca difícil atès que Altis te una important quantitat de població civil ocupant gran part de l'illa.

FORCES AMIGUES

- Batalló amfibi Garotes de la mort

- Batalló blindat Gossos de Guerra

- Esquadró de combat Voltors

- Esquadró de transport Vueling

- Flotilla de combat "Neptú"
-- 1 EADR "Equip Amfibi de Desplegament Ràpid".

FORCES ENEMIGUES

- Patrulla de infanteria motoritzada
- S'estima que els rebels tenen pocs vehicles blindats pesats.
- No es preveu antiaèria.

MISSIÓ

Les forces enemigues han capturat un dirigent civil d'alt valor mentre dormia a casa seva i han matar la dona. Es creu que ha sigut capturat per un carter local que te el favor de les forces enemigues ja que els subministre armes i drogues, i se li responsabilitza diverses morts civils. La nostre tasca es rescatar el civil i neutralitzar el traficant per reduir la capacitat logística de les forces enemigues a l'Est de l'illa.

Aquesta es una foto de carnet aconseguida del dirigent civil, nom en clau Pastoret.

I aquesta es una fotografia feta per reporters locals per tal de donar proves de les matances de civils que realitza el carter, nom en clau Escurçó.

Nosaltres estarem destinats al Camp Cavallers al Nord Est de l'Illa, a l'aeròdrom de Molos.

Des d'allà ens haurem de desplaçar fins a una finca en mans d'Escurçó, que es on es creu que tenen retingut al civil, al sud del nostre camp.

Segons aquesta fotografia presa per un UAV de reconeixement s'espera resistència armada proporcionada per l'exercit enemic. No s'ha pogut confirmar on poden tenir retingut al civil.

EXECUCIÓ

A determinar pels líders.

Tasques
- Rescatar Pastoret.
- Eliminar Escurçó.

ADMINISTRACIÓ/LOGÍSTICA

Suport
- El portaavions Mare Nostrum proporcionarà el suport proper.
- L'evacuació medica serà a càrrec del portaavions Mare Nostrum.
- Les missions CAS seran a càrrec del portaavions Mare Nostrum.
- El foc de suport esta proporcionat per 4 peces mòbils d'artilleria M4 i 4 peces mòbils llançacoets M5 Sandstorm MLRS.

Abastiment
- Dins la base hi ha armament general.

COMANDAMENT/SENYAL
Cavallers del Cel SOP "Standard Operating Procedure"

ROLS

ESQUADRA ALFA 1 - Canal alternatiu 5 - Freqüència 41

ALFA 1-1 - Element de tiradors- Canal 1 - Freqüència 201
- Tirador lider: Lliure
- Tirador: Lliure

ALFA 1-2 - Element de suport - Canal 2 - Freqüència 202
- Lider d'esquadra i patrulla: Lliure
- Fuseller automàtic M240: Lliure
- Metge: Lliure
- Granader + AT4: Lliure

ALFA 1-3 - Element d'assalt - Canal 3 - Freqüència 203
- Lider d'equip: Lliure
- Fuseller + AT4: Lliure
- Fuseller automàtic M249: Lliure
- Granader + AT4: Lliure

APUNTATS

- ZeroQ
- Arnau
- Silverarrow
- Magnetar
- Viper
- Diplock

Han participat
- ZeroQ
- Arnau
- Silverarrow
- Magnetar
- Viper
- Diplock

Frodo

Ja en porto tres-cents
28 Febrer 2014
326
0
16
Sant Fruitós de Bages
Jo demà a les 7 del matí he d'estar al poble del Viper i a la tarda a currar.
No sé com arribaré de petat, així que prefereixo no apuntar-me i si estic molt fet caldo no apareixeré tranquil. Si hi ha ganes i repòs, ja us ensenyaré a jugar una mica :çvic:

Magnetar

Més pesat que Kuban
22 Abril 2014
1,011
0
0
Kassel, Alemanya
Si no sóm gaires què us semblaria començar a provar AC3 versió 3.1? Amb la nova versió de l'arma van deixar de funcionar més coses de AGM (els dispositius per estimar la distància si no m'equivoco donaven problemes a en SilverArrow)

Crec que són entre 40 i 50 mb de descàrrega.

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
Magnetar said:
Si no sóm gaires què us semblaria començar a provar AC3 versió 3.1? Amb la nova versió de l'arma van deixar de funcionar més coses de AGM (els dispositius per estimar la distància si no m'equivoco donaven problemes a en SilverArrow)

En ZeroQ crec que ja ha comentat alguna vegada que les proves es millor fer-les fora del dia oficial de partida de dilluns i em sembla el mes encertat ç;)

Magnetar

Més pesat que Kuban
22 Abril 2014
1,011
0
0
Kassel, Alemanya
Viper said:
Magnetar said:

En ZeroQ crec que ja ha comentat alguna vegada que les proves es millor fer-les fora del dia oficial de partida de dilluns i em sembla el mes encertat ç;)
Jo també estic d'acord però:

1) Serviria per evaluar el rendiment amb més volum de jugadors
2) Més opinions dels diferents membres de la comunitat abans de fer el canvi definitiu.

Tota regla té excepcions ç:D

ZeroQ

Més pesat que Kuban
27 Desembre 2011
1,632
3
38
Bilbo
Jo només comentar que si tots els companys tenen clar com instal.lar les proves a realitzar (en aquest cas Ace 3) i ho té fet abans de les 22:00 podem plantejar de llançar missió amb les proves propostes, si no no.
Jo no ho tinc instal.lat en el meu equip ni al meu servidor de manera que no se si tindré temps de posar-ho abans de la missió (al server segur que no em donarà temps)

ZeroQ

Més pesat que Kuban
27 Desembre 2011
1,632
3
38
Bilbo
En aquesta adreça del fòrum està l'enllaç per descarregar l'ACE 3.1.

Amb el nostre estàndard si activem l'@ace cal desactivar l'@agm per evitar problemes.

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
Com us va anar de rendiment ahir el simulador amb l'ACE3? I quins bugs vau trobar?

A mi de rendiment crec que em va anar una mica pitjor, però jo ja ho sabia, ACE3 es mes exigent. Vaig tenir una tassa de entre 30 i 60 FPS crec, segon la zona, la direcció i el moment.

-De bugs, vaig veure que encara hi han problemes amb els menús. Per exemple vaig plantar 3 explosius, i només vaig poder detonar un, perque els altres dos ja quedaven com a fora del radi del menú. El funcionament del menú es pot configurar, però ahir no funcionava el menú d'opcions,
- Aquest es un altre bug, estranyament el menú d'opcions del ACE3 estava buit, amb lo qual no es pot configurar res.
- Crec que vaig detectar un bug amb el sistema medic, i dic crec perque ara es molt mes complex, i no se si podria ser no un bug si no una característica. El cas es que després de ferir-nos i curar-nos, i després d'una bona estona curat, sense cap ferida ni malestar, quan vaig a l'opció Medic, sense fer res mes, passo a tenir mal de cap. Em va passar dos cops això, així que crec que deu ser un bug estrany.

ZeroQ

Més pesat que Kuban
27 Desembre 2011
1,632
3
38
Bilbo
Genials les captures!! Molt guapes si senyor. La veritat es que venen ganes d'entrar en la comunitat només de veure-les. Si algú té temps i ganes es pot fer un article per penjar explicant les operacions especials del grup [emoji14]