DCS World (A10c): Un pont llunyà ( 13/03/2012 )

Buran

Víbria
Membre del personal
11 Desembre 2010
2,091
11
38
50
Barcelona - Catalunya
www.cavallersdelcel.cat
Situació:
Osetia del Sud és territori desmilitaritzat per una resolució de l'ONU, no hi poden haver tropes de cap bàndol mentre no es resolgui el futur de la regió. Rusia no vol cedir el control de la república i els EUA volen una república independent.

Últimament Rusia ha sofert una onada d'atacs terroristes en el seu territori reivindicats per un nou grup anomenat APOS (Alliberament Per Osetia del Sud) i segurament finançat per l'Oncle Sam (mes que res pel nom, molt original).

Sent Osetia del Sud un territori desmilitaritzat, satèl·lits espia russos han detectat dins territori oseti molt a prop amb la frontera rusa unes instal·lacions militars que els EEUU desconfien que siguin certes, i que necessiten més probes per a poder confirmar les sospites ruses i així enviar tropes per a investigar, vetant una resolució rusa d'intervenció inmediata alegant el dret de defensa i amenaçant als rusos que tota intervenció militar a la zona sense permis de l'ONU provocaria una reacció inmediata dels EEUU.

MISSIÓ:
Per tal d'evitar d'enviar tropes a la zona, es demana a la Força Aèria Rusa que faci una intervenció quirúrgica a la zona, ràpida i eficaç.

Dos grups de vol esborraran del mapa dos objectius claus.

Grup Alfa: Grup de Vol nº 4, indicatiu 101, 102, 103 Objectiu: La base Enemiga

Atacar la base enemiga en rumb Sud seguint el curs del riu, un cop en rumb Oest atacar la base enemiga i dirigir-se cap a rumb Nord i tornar a base. Atac a WP 4

Grup Beta: Grup de Vol nº 6, indicatiu 201, 202, 203 Objectiu: El pont de reraguarda

Atacar el pont desde rumb Sud-Est seguint el curs del riu, en la intersecció virar rumb Nord-Est i eliminar el pont, pendre rumb Nord i tornar cap a base. Atac a WP 3

Es possible que hi hagi defenses terrestres i antiaèries, eliminin't-les i també grups de vol "aliats" a la zona, és imprescindible que no els capturin, no obrin foc a cap avió "aliat", salvo en defensa explicita de defensa pròpia, en cas de dubte, avortin la missió i tornin a base amb deshonor i vergonya.

Bona caça.

PILOTS INSCRITS
Viper
Wawa
Madelf
Rush
Buran

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
Un porc senglar per mi! :)

Molt currat el briefing, bona imaginació. :çsi:

Una missió molt xula!! He tingut d'esforçar-me per orientar-me entre tantes muntanyes i anar ràpid en blocar i disparar maverics de centelles!

Moltes gràcies Buran :çsi:

Aquí unes futillus! No en tinc de la part d'acció perquè prou feines tenia amb l'avió.

El grup Bravo iniciant sistemes

L'enlairament esglaonat, com uns "machos"!

Ep! Que els mecànics també s'han de guanyar el sou!!

I aquí la puntuació final... he de fer la pilota al líder de vol!

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
M'ha agradat molt la missió d'avui. Se surt de les missions que fem normalment.

wawa

Més pesat que Kuban
6 Juliol 2010
1,056
0
0
Rupit-Torelló (Osona)
Va estar molt bé! Llastima que no varem esperar al grup Alpha (més coneguts com els paquets voladors).

Encara que si els varem esperar, 3 hores a la pista, i jo vaig orbitar 3 hores més abans d'entrat a l'objectiu.
No se si a la guerra quant hi ha missions programades a certa hora enredereixen les missions per què s'han adormit els pilots o encara tenen que fer el canvi d'oli de l'avió? Tinc que buscar-ho a Google.
Senyor Viper la guerra no espera a ningú ni a tant sols a vostè. Espero que per la pròxima puguem enlairar-nos tots junts sens problema, i només recordar-te que va ser el teu vol qui va enrederir tota l'operació. Nosaltres no anàvem pas de Rambos, més aviat vosaltres de paquets voladors.

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
El meu vol es va enrederir perquè a en Balder no li funcionava el perfil del joystick, i després perquè en Rush se la va fotrà en l'enlairament, crec que aquí a tots ens agrada que ens esperin quant tenim problemes com aquests. No volies donar voltes? molt be, doncs no t'haguessis ficat en la pista sense ni preguntar si nosaltres estàvem preparats, que sempre fas el mateix, demanes pista quan no et toca. No teníem cap presa, aquesta missió no tenia temps limitat, la base no es mouria del lloc per trigar una mica mes, però a nosaltres si que ens podien matar per no anar junts, sort vau tenir que no es va activar l'script dels caces enemics, perquè si l'A10C es una castanya aire-aire, mes difícil contra menys siguem.

Per a les pròximes fem un briefing abans de la missió, per planificar-les, aixi espero que evitem aquestes situacions que no s'haurien de donar.

Buran

Víbria
Membre del personal
11 Desembre 2010
2,091
11
38
50
Barcelona - Catalunya
www.cavallersdelcel.cat
M'alegro que us hagi agradat la missió, d'això es tracta, de passar-ho bé.

La missió esta penjada al TS al canal del DCS, es diu "Un pont llunyà", per si li voleu donar un cop d'ull i si hi trobeu errors com els de l'alçada d'atac, els trigers, etc..., tot el que em pugueu dir sobre errors em fareu un favor, ja que l'editor de missions es diferent al dels manuals i està en anglès i em costa una mica entendre'l.

Fins la propera.

Buran

Balder

Més pesat que Kuban
27 Juliol 2010
1,445
1
38
Quina rabia no haver pogut volar. Això del perfil del joystick no es el primer cop que em passa i no se com evitar-ho ja que sembla aleatori. En fi, que m'hauré a poder fer servir els mavs...

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
wawa said:
Va estar molt bé! Llastima que no varem esperar al grup Alpha (més coneguts com els paquets voladors).

Encara que si els varem esperar, 3 hores a la pista, i jo vaig orbitar 3 hores més abans d'entrat a l'objectiu.
No se si a la guerra quant hi ha missions programades a certa hora enredereixen les missions per què s'han adormit els pilots o encara tenen que fer el canvi d'oli de l'avió? Tinc que buscar-ho a Google.
Senyor Viper la guerra no espera a ningú ni a tant sols a vostè. Espero que per la pròxima puguem enlairar-nos tots junts sens problema, i només recordar-te que va ser el teu vol qui va enrederir tota l'operació. Nosaltres no anàvem pas de Rambos, més aviat vosaltres de paquets voladors.
Entenc que el paquet volador sóc jo, ja que en Viper es va enlairar sense problema i en Balder va tenir problemes amb el joystick que no li van permetre ni moure's. Doncs res, la pròxima vegada ja et demanaré permís per volar. No voldria retardar la missió del Top Gun de l'Osona.