Al final no vaig poder ser-hi, ho sento!
Per compensar-ho:
Proposo crear una senzilla missió: necessitariem sortir d'un aeroport (així podem treballar l'arrancada, l'autoestacionari, l'anada a pista i l'enlairament). També un FARP (heliport) en un lloc proper, per practicar l'aterratge i nova sortida. (Caldrà posar una torre de comunicacions al farp per tal que funcioni la ràdio).
Per a mi un dels alicients del UH1-1h és la qualitat en la simulació. Per exemple, si controles bé el vol autoestacionari (hovering), és una delicia. Ara bé: potser calen alguns ajustaments en el joystic (corva de resposta) i una gestió acurada del cíclic i els pedals.
També és interesant el pas d'autoestacionari a vol, i a l'inversa. Aquí, donada l'excelent simulació, et pots estavellar degut a la generació de vòrtex, que notes quan el motor no pot donar la potencia suficient per donar sustentació degut a la maniobra que has portat a terme. Sol pasar en principants al intentar aterrar en un lloc concret... :lol: El correcte trimat del cíclic en vol també és un element a controlar, fonamental si no et vols esgotar amb el joystic. (Semblant al del Ka-50).
I finalment, el seguiment dels indicadors bàsics per aquestes maniobres, fent especial menció al Indicador de la temperatura del gas d'escapament (
Exhaust gas temperature indicator).
Us proposo compartir les experiències pas a pas. Puc començar jo establint la base sobre la qual anirem cercant entre tots som fer millor cada maniobra o procés, si la proposta us sembla correcte.
Ho fem per dimecres vinent al vespre? (Jo aquesta semana encara estic de vacances, pel que podria en qualsevol momento, en principi).