DCS A10c: In the Weeds MPx4 (8/5/13)

Us proposso fer una de les missions que porta per defecte el A10c. Es tracta d'una "practica" de vol a baixa cota... algú s'hi apunta?

Briefing:
This is a practice mission to practice operating at low altitudes. At waypoints 3-8 are an array of armor vehicle platoons (3 vehicles each). Also in the area are several mobile AAA and short-range IR SAMs.

On the other side of the ridge line to the north are several SA-11 SAM batteries. To survive in the mission, you will want to operate at low altitude and use the ridge to mask yourself from the SA-11s.

You may need to return to base to re-arm to complete this mission.

Sortim de Thibilish

Aparells:
A10c
Alfa 1: Viper
Alfa 2: MadElf
Alfa 3: Rush
Alfa 4:

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
Al final l'hem volat kiwnight, madelf i jo, la missió es complicada per culpa dels sams, però mola molt, es mes exigent que les altres, ja que hem de treballar mes ràpid en volar a poca alçada i sense informes d'intel·ligència, però m'ho he passat molt be, i el TARS ha funcionat perfectament :çsi:

Chungui chungui! ç:x En Kiwi ha aconseguit abatre algun BMP més però realment això de treballar a baixa cota ho complica tot. Has de ser més ràpid cercant i blocant i tenir molt clar com va tot l'armament ja que no et pots entretenir a apretar botonets.

Això si, m'ho he passat teta esquivant míssils i estic content dels "pocs" que m'han impactat (tan sols m'han tombat dos cops, i tenint en compte la situació estic més que content).

El que faria jo aquí amb el meu Ka-50 :twisted:

Aquesta l'hem de repetir, que segur ens surt millor! :çsi:

Gràcies nois per la missió!

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
Vaig plegar tard i no vaig arribar a temps per la missió.

M'hauria agradat volar-la perquè és diferent de les que fem normalment que estem a les alçades mirant per la tele a qui rebentar sense cap problema.

rush said:
M'hauria agradat volar-la perquè és diferent de les que fem normalment que estem a les alçades mirant per la tele a qui rebentar sense cap problema.
Cap problema, sempre la podem tornar a volar!

Per cert, algunes imatges de l'aventura (quan tingui temps torno a veure el track i en faig més):

Els tres genets de l'apocalipsi llestos per enlairar-nos. Per cert, varem fer una sortida perfecte!

En Viper repartint caramels, com sempre!

Avui que tinc temps faig un resum gràfic de la missió... tornada a veure estic molt content del progrés que he fet amb el A10c! Gràcies profe!!!
Aquesta és la "primera vida" després vaig fer-ne un altre tot cercant objectius, però realment sense el TGP soc un negat (i amb ell poc em falta!)

Aquí, tots com bons nens, fent fila per sortir al pati

RTO

Una sortida en formació espectacular!

Volant a baixa cota... com et trobo a faltar Kamov! ç;)

El primer en caure per els SAMs de mig abast... en Kiwi, i és que no era fàcil!

Un error de navegació :oops: em porta just a la plana dels SAMs... però jo no vull els seus regals...

Em quedo sense contramesures.... sort de les muntanyes! :roll:

Localitzats els objectius (sense TGP) començo a ametrallar (i no acerto ni un!)

Hay MadElf... que ens hem de posar ulleres!!

Per sortir de la zona de blanc tombo a dretes, sense adornar-me que en la maniobra sobrevolo el WP5 (un altre zona de blancs). Soc un objectiu fàcil sense contramesures i em comencen a fer "pupa", però no prou per tombar el meu verru!

Continuen insistint... que pesats!

Al tercer SAM, tot i que torna a no impactar-me directament, em deixa el verro fet "caldu" i amb molts sistemes in-operatius. Finalment decideixo saltar. Que em vindrà a rescatar un UH-1H? ç;)

Una missió molt xula!! S'ha de repetir! :çcerv: