Doncs bé, després del video d´en Wags per streaming d´aquest diumenge, tot i que no el vaig veure, i segons el que expliquen en altres fórums. El resum del que diuen que va dir és el següent:
Aques setembre hauria de sortir la versió dcs world 1.5 que portarà tot el que estava previst a la 2.0 excepte la capacitat multimapa. És a dir, la 1.5 és la 2.0 però sense Nevada. Aixó suposarà totes les novetats i millores en l´editor, a la vista satèl.lit al mapa, als triggers, en el comportament de la IA, en el GUI, en la unificació a un sol exe, en el canvi a dx 11, en la millora de rendiment i fps, en la millora de la visibilitat, efectes hombres i llums i en la llista de bugs corretgits.
L´albatros sortiria també al setembre en la seva versió C, i més endavant la versió ZA per el mateix preu.
En definitiva, que sembla ser que ja el tenim aqui?

jo ja no sé si afirmar-ho...val, no tindrem NTTR encara i no podrem volar sobre Las Vegas, peró si al setembre podem volar el Caucas amb el nou motor gràfic amb el que aixó hauria de comportar i amb totes les millores a l´editor....uff...jo de moment em dono per satisfet....ara a esperar i a veure que vol dir "setembre" exactament en rus.
Salut i ales.
Kopant.