Cyberpunk 2077 trailer

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
A veure què tal serà el joc...

Jo tinc el Shadowrun però mai hi vaig arribar a jugar. Erem més de AD&D.

rush said:
A veure què tal serà el joc...

Jo tinc el Shadowrun però mai hi vaig arribar a jugar. Erem més de AD&D.
Si al "meu grup" tb varem jugar sempre més al AD&D. De fet hem estat jugant fins fa un parells d'anys, que ho hem aparcat en benefici dels jocs de taula (i sobretot del Twilight Imperium 3).

El Shadowrun tenia un sistema de joc molt i molt bo, pero tenint tantes regles (magia, combat, vehicles, invocacions, món astral, hackers...) la cosa es complicava molt per als novells. Això si, genial. De fet ara volen treure un joc tb online: http://www.shadowrun.com/shadowrun-online/ si ho fan tot estarà molt bé.

ZeroQ

Més pesat que Kuban
27 Desembre 2011
1,632
3
38
Bilbo
Monalisa acelerada! Uoo quins records jejeje ja l'havia vist el trailer i em fa por que la caguin com amb el joc de Shadowrun tot i que sent de la gent de The Whitcher (em va encantar el joc) dubto que sorti malament el projecte. Se que cyberpunk no es ni de bon troç el millor joc de rol però es el meu favorit, suposo que s'empre m'ha encantat la seva ambientació i també es un dels jocs de rol que més he disfrutat. M'en recordo d'aquelles partides que quan arribava el TraumaTeam no sabies si era pitjor, de sobte treien un crític i pasaves d'estar ferit a tenir un membre del teu cos menys. Per sort tenies implants útils com un Mr.Stud jejeje