Hola companys, m'estic plantejant canviar de companyia de serveis d'internet, actualment estic amb Vodafone One (antiga ONO absorvida per vodafone) amb una connexió amb fibra òptica de 100Mb/10Mb, han decidit pujar preus unilateralment i per que sí, no respectant les condicions de servei contractat, si, ja se que és denunciable i demés, però en aquest país la justícia és lenta i de mentre et toca pagar, per tant, necessito alternatives....
Voldria saber quines connexions teniu i amb quina companyia i com us funciona, si us fa lag, etc... no cal dir preus, d'això ja m'encarrego jo, ja que també por haver telefon fix, mòbil, TV, etc... afegits que potser contracto o no. el que m'interessa és la connexió i el servei de la companyia.
Moltes gràcies
Voldria saber quines connexions teniu i amb quina companyia i com us funciona, si us fa lag, etc... no cal dir preus, d'això ja m'encarrego jo, ja que també por haver telefon fix, mòbil, TV, etc... afegits que potser contracto o no. el que m'interessa és la connexió i el servei de la companyia.
Moltes gràcies