City Life RPG 2 Mod

ZeroQ

Més pesat que Kuban
27 Desembre 2011
1,632
3
38
Bilbo
#1
Soc un gran aficionat als jocs policials començant des de els mítics Police Quest fins a la saga de Swat, Rainbox Six i d'altres. Buscant per fer una missió on poguéssim fer el rol de policies he vist que ja hi ha creat moltes coses que poden ser interessants per provar algun dia.
Us deixo l'enllaç a un mod de l'Arma2 que crec que pot ser interessant. Es tracta del City Life RPG2. Un mod per jugar en uns servidors dedicats que recreen la vida quotidiana a la ciutat on podem escollir diversos rols i diverses feines. Els civils pode ser: conductor d'autobusos, repartidor, pescador, caçador, pilot, reporter televisiu, escombriaire i taxista. Els BLUFOR poden ser policies i paramèdics. En funció de la professió tindràs un salari i amb els diners pots fer coses com recarregar benzina. Per cert sembla que per ser policia has de fer una petició al staff o sigui que ens podem fer tots delinqüents ç:D
 
3 Juny 2011
783
0
0
#2
Sí, vaig estar a punt de postejar un post sobre el mod, però no ho vaig fer per els següent motius:

Primer: Has de estar registrat si o sí
Segon: Quan juguis has de estar al seu TS si o sí
Tercer: T'has de presentar al seu fòrum
Quart: Has de quedar un dia amb un admin al TS per presentar-te

Tot això per impedir que hi hagi "trolls" :çno:

Un mod que sembla genial però capat per els seus propis creadors...
 

ZeroQ

Més pesat que Kuban
27 Desembre 2011
1,632
3
38
Bilbo
#3
Doncs res no val la pena si s'ha de fer tot això per poder jugar-hi. Llastima que sigui així perquè tenia bona pinta. D'altra banda així tinc més motivació per fer alguna missió policial interessant :çsi: