Alguns de vosaltres ja sabeu que aquest dies vaig boix cercant un bon joc de comerç, on aquest tingui una bona complexitat i profunditat. Sincerament no he trobat encara res comparable amb Eve Online en aquest aspecte però no estic disposat a pagar 15€ mensuals així que continuo la meva cerca. (si algú coneix algun que valgui la pena que m'ho comenti siusplau!).
Per ara he provat X3, un gran joc, i tot i que gran part d'ell es centra en el comerç hi he trobat pegues importants. Per un costat no és multiplayer i la IA simplement no te color (com pot ser que les estacions estiguin gairebé sempre baixes de matèries primes? a Eve ens estaríem donant d'hòsties per subministrar-les!)i la varietat de productes a cada estació fa pena (5 de mitja).
Ara estic mirant el Pirates of the Burning Sea. És un MMORPG ambientat en el carib i que diuen te un bon sistema de comerç. Pots arribar a tenir des de taladores i magatzems fins a dàrsenes on construir vaixells. Al ser multiplayer el mercat està més renyit i també afecten els bloquejos a port, els perills de transportar les matèries d'una illa a un altre, etc. Ahir vaig començar a fer-hi un cop d'ull, ja us diré quelcom quan tingui millor idea de com és.
Però la sorpresa l'he trobat avui al Steam. En una oferta de menys de 9€ venen el Evochron Mercenary. Es tracta de un "simulador del espai" (sempre he robat curios que tractin de simulador jocs que simulen coses inventades) multiplayer on de nou l'economia la controlen els jugadors. També hi ha combat de clans per controlar sistemes, personalització de naus, construcció i fabricació, mineria, exploració ,etc... El més curiós és que l'ha fet UNA SOLA PERSONA i que s'ha primat la llibertat fins a tal punt que no existeix cap mena de campanya. Altres coses curioses son que, tot i haver stargates pots simplement volar de un sistema a un altre, és més, hi han sistemes ocults e incomunicats per descobrir, pots entrar a l'atmosfera dels planetes i llunes on les físiques de vol son diferents, es contempla la gravetat dels objectes a l'espai (quan passe aprop d'una estació aquesta t'atreu), la principal força a l'espai és la inèrcia (per fi un joc on al parar els motors no et quedes clavat!), i d'altres coses. Lògicament no és cap meravella: a nivells de gràfics és deficient, així com a varietat d'objectes, armes, etc. També, després d'unes hores de joc ja us comentaré com està realment.
Per ara he provat X3, un gran joc, i tot i que gran part d'ell es centra en el comerç hi he trobat pegues importants. Per un costat no és multiplayer i la IA simplement no te color (com pot ser que les estacions estiguin gairebé sempre baixes de matèries primes? a Eve ens estaríem donant d'hòsties per subministrar-les!)i la varietat de productes a cada estació fa pena (5 de mitja).
Ara estic mirant el Pirates of the Burning Sea. És un MMORPG ambientat en el carib i que diuen te un bon sistema de comerç. Pots arribar a tenir des de taladores i magatzems fins a dàrsenes on construir vaixells. Al ser multiplayer el mercat està més renyit i també afecten els bloquejos a port, els perills de transportar les matèries d'una illa a un altre, etc. Ahir vaig començar a fer-hi un cop d'ull, ja us diré quelcom quan tingui millor idea de com és.
Però la sorpresa l'he trobat avui al Steam. En una oferta de menys de 9€ venen el Evochron Mercenary. Es tracta de un "simulador del espai" (sempre he robat curios que tractin de simulador jocs que simulen coses inventades) multiplayer on de nou l'economia la controlen els jugadors. També hi ha combat de clans per controlar sistemes, personalització de naus, construcció i fabricació, mineria, exploració ,etc... El més curiós és que l'ha fet UNA SOLA PERSONA i que s'ha primat la llibertat fins a tal punt que no existeix cap mena de campanya. Altres coses curioses son que, tot i haver stargates pots simplement volar de un sistema a un altre, és més, hi han sistemes ocults e incomunicats per descobrir, pots entrar a l'atmosfera dels planetes i llunes on les físiques de vol son diferents, es contempla la gravetat dels objectes a l'espai (quan passe aprop d'una estació aquesta t'atreu), la principal força a l'espai és la inèrcia (per fi un joc on al parar els motors no et quedes clavat!), i d'altres coses. Lògicament no és cap meravella: a nivells de gràfics és deficient, així com a varietat d'objectes, armes, etc. També, després d'unes hores de joc ja us comentaré com està realment.