Arma 3 durant 2014/2015

Magnetar

Més pesat que Kuban
22 Abril 2014
1,011
0
0
Kassel, Alemanya
Només volia mencionar aquest post de Bohemia Interactive respecte els plans que tenen en quan a l'Arma 3,

El que més m'ha interessat és que es podrà disparar des dels vehicles i que es millorarà la simulació dels helicòpters (alguns permetran Sling Load). I el millor de tot, tot i que això es farà per DLC, tot el que afecti el motor del joc serà gratuït! Només els nous models d'helicòpter i noves armes seràn de pagament.

http://www.bistudio.com/english/company ... map-201415

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
En resum, que fiquen un parell de coses noves (agafades de la comunitat) i volen que les paguem. La mateixa cançó de sempre de Bohemia. Ho comprarem igual, però aquí alguns ja sabem com les gasten Bohemia, poca feina i poc polida.
Per cert, ja trigava molt Bohemia a pujar al carro del pay-to-play, un model que no farà res de bo a la comunitat ArmA. De debò que hem de forçar als nostres membres a comprar un arma en concret per poder participar en les nostres partides? Be, encara espero que arribi una altre companyia que tregui a Bohemia del monopoli.

ZeroQ

Més pesat que Kuban
27 Desembre 2011
1,632
3
38
Bilbo
Sense entrar en massa polèmica no dic que estigui d'acord amb el que fa Bohemia però em sembla respectable tot i que no estigui d'acord. S'ha de dir que han fet un producte molt interessant, un simulador al preu d'un joc com qualsevol altre i a més han donat les eines a la comunitat perquè pugui creixer. Si a més a més han començat a implementar coses que ja ha fet la comunitat però cobrant per elles em sembla que es molt més del que altres companyies fa. El model que voldran seguir no crec que sigui free-to-play ja que el joc bàsic l'has de pagar igualment (a no ser que facin com l'Arma free) i despres per tots els DLCs que surtin tindran un cost associat. No obrlidem que als treballadors de Bohemia tambè els han de pagar per la feina realitzada encara que sigui igual de bona que la feina que pugui fer la comunitat.

Sigui com sigui em sembla una bona noticia veure que tenen un roadmap per entreveure la seva evolució.