Benvingut siguis Uron!
Tot i que el nostre administrador, en Viper, et posarà més al dia de tot, em permeto fer-te cinc céntims del que fem per aquí....
Tot i que si, hi han membres que tenen instal.lat el Falcon BMS 4.33, no és un sim que es voli amb regularitat en aquest grup (tot i que estic segur que els pilots que tenen instal.lat el Falcon BMS 4.33 estaràn encantats d´aclarir-te qualsevol dubte o inclús de fer algun vol un dia d´aquests, és una cosa que tenim pendent
) , doncs la major part de la simulació de vol, la tenim concentrada ara mateix en la plataforma DCS World de Eagle Dynamics, no sé si la coneixes, volem principalment el Warthog A10-C, últimament el Mirage M2000C, i també helicópters com el Huey UH-1 o el Mil MI8, et deixo més a vall alguns vídeos d´alguns vols nostres perquè t´en facis una idea
.
Si t´interessa, la plataforma DCS World en sí, és gratuita i hi inclou el Su-25T i el TF-51D Mustang sense el sistema d´armament però perfectament "volable", et deixo
aquí l´enllaç de descàrrega per si t´interessés. Després els avions que vas adquirint si que són de pagament, i aquí cadascú va triant els que més li agraden o els que més es volen a la comunitat, amb certa regularitat hi van havent rebaixes i descomptes i la gent aprofita aquests moments per adquirir els móduls que més li interessen...però vaja, tu has preguntat pel Falcon i jo t´estic "venent la moto" de DCS
, els companys que han volat Falcon durant anys et podràn informar amb més coneixement del tema que no pas jo.
Com deia, benvingut siguis a Cavallers del Cel.
Aquí et deixo alguns videos de les nostres activitats a DCS
[youtube]xyQlhxMzcN4[/youtube]
[youtube]T-eohyMHRxw[/youtube]
[youtube]O63Z42Ea6-I[/youtube]
[youtube]rS7tW8Q2S7U[/youtube]