Hola! Em dic Jenny i vull ser una cavallera del cel.
Tinc 27 anys i sóc del Vallés Occidental. M'agraden molts tipus de jocs, especialment els de rol com Akelarre, Vampir..., els d'estrategia com Warhammer Fantasy i 40000, els videojocs de moltes menes (Dragon Age, Mass Effect, Shadow of the Colossus, Red Dead Redemption, RED ORCHESTRA, Company of Heroes...),les aventures gràfiques, ...
De simuladors només m'he viciat algun cop al Silent Hunter, i tampoc gaire. Sóc més de fotre trets.
M'agrada moltissim llegir, ja sigui novel·la històrica, fantàstica, poesia... I també m'agrada escriure.
En la música sóc menys oberta i no puc dir que escolti de tot...
No sé que més dir de mi. Alguns potser ja m'haureu vist algun cop pel racó.
Tinc moltes rareses, però sóc bona persona...
Espero poder passar bones estones jugant amb vosaltres.
Salut, companys!
Tinc 27 anys i sóc del Vallés Occidental. M'agraden molts tipus de jocs, especialment els de rol com Akelarre, Vampir..., els d'estrategia com Warhammer Fantasy i 40000, els videojocs de moltes menes (Dragon Age, Mass Effect, Shadow of the Colossus, Red Dead Redemption, RED ORCHESTRA, Company of Heroes...),les aventures gràfiques, ...
De simuladors només m'he viciat algun cop al Silent Hunter, i tampoc gaire. Sóc més de fotre trets.
M'agrada moltissim llegir, ja sigui novel·la històrica, fantàstica, poesia... I també m'agrada escriure.
En la música sóc menys oberta i no puc dir que escolti de tot...
No sé que més dir de mi. Alguns potser ja m'haureu vist algun cop pel racó.
Tinc moltes rareses, però sóc bona persona...
Espero poder passar bones estones jugant amb vosaltres.
Salut, companys!