Han publicat un nou projecte de missions dinàmiques per mòduls (tipus MSO) per l'A3 que te molt bona pinta. Aquí teniu l'enllaç a Armaholic i aquí teniu l'enllaç a la seva pròpia web, que esta molt be.
Al ser un sistema a base de mòduls, podem activar i desactivar els mòduls que vulguem o no fer servir, a mes tenen una cosa molt interessant i es un suport web per les partides, per la gent del IL-2 es com una SEOW, es a dir lo que nosaltres fem a la missió es pot posar perquè es publiqui automàticament a una web, amb gràfics, estadístiques i demés.
UPDATE 1: Per lo que acabo de provar, es un sistema molt mes evolucionat que el MSO. Per començar això funciona per addons, no per missió, es a dir, lo que et descarregues son addons del propi ALiVE que has de carregar per poder editar les missions i jugar-les. Això per una banda, per l'altre, el sistema lo que vol es facilitar molt la feina als editors de missions, per exemple, tu a una missió si li vols ficar un transport aeri per els jugadors que vagi manegat per la IA, ho has d'editar des de cero o baixar un script i implementar-ho. Amb ALiVE ja tens uns mòduls per fer això, de manera que l'únic que has de fer es posar el modul a l'editor, enllaçar-ho amb lo que vols, i configurar les opcions. Molt mes fàcil.
Hi han mòduls de diferents tipus, com combat CQB (la IA enemiga patrullara una zona urbana per dintre dels propis edificis també), hi ha un modul de sector per faccions, on la maquina fica IA d'algun bàndol i marca al mapa qui controla aquella zona (tipus Insurgency mes o menys), etc...
Amb això es pot editar una missió tipus MSO molt interessant, però a mes els editors podrien editar missions ràpidament i molt complexes.
A més té algunes coses molt interessants, com jugadors persistents, és a dir les dades del soldat es desen per quan tornis a entrar o per si pateixes una desconnexió accidental (tornaries a aparèixer tal com estaves), o segons diuen ells un sistema de perfils "revolucionari "que permet al servidor fer desaparèixer unitats d'IA si estan fora del rang del jugador, però mantenir la seva interacció amb l'entorn, de manera que el combat continua encara que la màquina consumeix menys recursos.