Alerta Estafa a través de Paypal

13 Maig 2011
2,426
0
36
Figaró upon Còngost
Avui m'ha passat quelcom d'allò més increïble, gairebé hem estat víctimes d'una estafa per paypal.

Us explico com ha anat per si algú ven quelcom per internet i es troba en una situació semblant, tingui en compte que ES TRACTA D'UNA ESTAFA.

Després de publicar un anunci a una pàgina per a vendre-hi una moto (literalment), hem rebut un e-mail d'una persona interessada:
anajosantonio@yahoo.com
Aquesta persona, en un castellà molt precari, ens feia saber que li semblava ok tot però que es trobava en alta mar (era en paraules seves "yo soy un ocenagrafa") i que ens pagaria via paypal.
Aquí ja fa pudor però bé, en un món de tecnologies inalàmbriques i traductors gratuïts tot pot ser.
De cop i volta surt amb una història que enviarà al seu agent de mercaderies (hola?) i que ens ingressaria més diners del compte per a pagar a la transportista, i s'han succeït una sèrie de e-mails seguits d'una tal Lisa Xavier d'una empresa REAL de mudances. Tot molt ràpid.
Aquí òbviament ja ho hem parat tot, però pel que hem pogut esbrinar es tracta d'una estafa força comú via paypal, que consisteix en que envien els diners, entregues la mercaderia, denuncien el mal estat d'aquesta i paypal t'obliga a retornar els diners.

Sé que vist així pot semblar molt obvi però per si les mosques he preferit compartir l'experiència amb vosaltres, mai se sap a qui li pot passar.

Au

3 Juny 2011
783
0
0
Re: Alerta Estafa Paypal

Ostres doncs gràcies per la info, jo uso Paypal molt sovint per comprar i vendre per Ebay, tot i que mai he tengut cap problema amb aquest servei. De fet els problemes els he tengut amb compradors i venedors, però Paypal sempre m'ha donat solució.

salut!

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
Re: Alerta Estafa Paypal

Moltes gracies per avisar, estaré a la guait, com la estafa no es de Paypal, canvia el títol si us plau, ja que com ho posa ara jo també pensava que era Paypal qui estafava. No se, un "Alerta estafen fent servir Paypal" o quelcom semblant ç;)