[A10C] Entendre el nostre wingman en Single Player

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
#1
Més d'una vegada m'he trobat jugant en Single Player que el wingman o altres vols em canten contactes i fins ara no entenia massa què em deien. Hi ha tres tipus de frases:

"2nd, contact air defence target at 10 o'clock for 15"

El wingmant ha vist una defensa aèria, a les seves 10 a 15nm de distància.

"2nd, tally armor at bulls 142 for 10"

El wingman ha vist (tally) un vehicle blindat (armor), a 10 nm del bullseye, direcció 142º des del Bullseye.
El Bullseye és un punt de referència comú per a totes les unitats que intervenen a la missió.

"X on station at 205 for 50"

Això vol dir que X (pot ser un tanker, un altre vol) ha arribat a un punt d'espera. Les indicacions tornen a ser referents al Bullseye.

Normalment si els contactes estan lluny farà servir la segona frase, i si estan pròxims utilitzarà la primera.
 

Kopant

Més pesat que Kuban
12 Abril 2014
1,207
2
38
Sant Pere de Riudebitlles, Catalunya
#2
Al final aquest senyor wingman i jo ens farem amics i tot! :çcerv: Ara potser podré cordinar-me més amb el wingman en les single player...molt útil, gràcies.
Una pregunta: amb tot el que arriba a donar la tabarra Mr. Wingman, i només diu tres tipus de frases? :çnado:
 

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
#3
Kopant said:
Al final aquest senyor wingman i jo ens farem amics i tot! :çcerv: Ara potser podré cordinar-me més amb el wingman en les single player...molt útil, gràcies.
Una pregunta: amb tot el que arriba a donar la tabarra Mr. Wingman, i només diu tres tipus de frases? :çnado:
És l'unic que he trobat...

Pensa que si hi ha altres vols també diuen coses semblants, normalment referències al Bullseye.