Home no se si seria massa embolic, si enfuncio de la disponibilitat de la gent, anessim saltant de dimarts a dijous...o potser si que és embolicar la troca....xD
Pero saps quins fallaries o no es pot predir?
Vull dir que si per exemple falles un dimarts al mes i saps quin es doncs podem mirar de ferun altre dia per tu.
Desafortunadament no ho puc predir. Tot em depèn de la feina que hagi de fer i això només ho sabré dimarts mateix. Dijous no és tan crític ja que divendres mai tinc el jefe
On es troba el manual en castellà? En el manual en anglès no he vist cap de les configuracions del HOTAS...
Desafortunadament no ho puc predir. Tot em depèn de la feina que hagi de fer i això només ho sabré dimarts mateix. Dijous no és tan crític ja que divendres mai tinc el jefe
On es troba el manual en castellà? En el manual en anglès no he vist cap de les configuracions del HOTAS...
Nois, veient les dates, que aquesta setmana vaig una mica just de temps i que la vinent no se si hi seré de temps us proposo començar després de setmana santa, el 9 d'Abril.