[A10-C] Op.Desllorigador dia 4 - Dimecres 30/03/16

Kopant

Més pesat que Kuban
12 Abril 2014
1,207
2
38
Sant Pere de Riudebitlles, Catalunya
#1
Tornnem´hi! çXD

Aquest dimecres tornem a posar-nos en la pell del vol Hawg (encara ens queden moltes missions per completar :çruc: ) tornarem a agafar els nostres porquets i intentarem acomplir la missió que ens sigui assignada, tot intentant tornar tots a base sans i estalvis ç;)

Tingueu l´Aries a punt que el farem servir.

I ja sabeu, interessats apunteu-vos al final del fil per anar preveient assistència.

Salut i ales companys :çsalut:





DESCRIPCIO DE LES MISSIONS

Aquestes missions intenten reproduir la naturalesa dels vols dels A-10 en l´operació “Llibertat duradora” a la guerra de l´Afganistan. Mentre que les unitats i els grups de combat no són referéncies directes d´aquell conflicte, moltes de les tasques d´aquestes missions han estat inspirades en fets reals com la batalla de Takur, La batalla de Wanat, o la de Tarin Kowt.

L´enemic podrà aparéixer de vegades de formes més convencionals, intentant simular com eren algunes de les forces Talibans durant la invasió del 2001, formades per blindats lleugers i defenses aèries moderades.
D´altres vegades, podràn aparéixer com a insurgents que embosquen forces de l´Otan de maneres més o menys convencionals.
Apareixeran sovint amb algun SA-13 o SA-9 aparentment extrets i requisats d´arsenals de governs anteriors, evidentment no hi faltaràn MANPAD´s, peró tot dependrà de cada missió i en serem degudament informats en el seu moment.

BRIEFING

 Dirigir-se al punt IP Banks (vol Hawg), IP Adder (vol Pig), IP Dodge (vol Boar) i IP Mazda (vol Tusk) i esperar contactar amb AWACS (Challie 3) per radio. Un cop a l´estació, Challie 3 us anirà assignant objectius en funció de les necessitats de les tropes de terra que es trobin a l´àrea d´operacions AO

 Si els vols Hawg, Pig, Boar o Tusk es queden sense munició, AWACS (Challie3) els concedeix autorització per tornar a base i simular un “check out”

 La munició que porten tots aquests vols, no és a la que estem acostumats i sobretot no en la “quantitat” a la que estem acostumats ( 3 GBU 38, 1 GBU 12, un Maverik, 14 coets i el canó) vistos els resultats dels primers intents, el lider de vol establirà el "payload" adecuat per cada pilot abans de fer el rampstart.

 Si mentres rebeu els missatges de l´AWACS (Challie 3) no teniu temps de copiar les coordenades que us ha proporcionar, sempre les podreu consultar al menu de ràdio F10.

 Si per qualsevol motiu voleu cancelar la tasca que us ha estat assignada, ho podreu fer accedint al menú de ràdio F10 i seleccionant “cancel mission”
SERAN NECESARIS UNS 5 MINUTS PERQUE ES GENERI UNA NOVA MISSIO, AIXIÍ QUE TINGUEU PACIENCIA.

 Quan una missió hagi estat completada AWACS (Challie 3) ordenarà a cada vol tornar al seu respectiu IP a on rebrà noves missions. L´AWACS us informarà també quan el temps de vol a l´estació hagi estat completat.

UNITATS I COMUNICACIONS

 ELS NOSTRES GRUPS DE VOL:

Hawg: 6 x A10C
Pig: 6 x A10C
Boar: 6 x A10C
Tusk: 6 x A10C

 JTAC´s “vol Boar”

Deathstar 2: 30.000 FM
Playboy 1: 31.000 FM
Anvil 4: 32.000 FM
Colt 4: 33.000 FM

 TANKERS

Texaco 1: 150.000 VHF AM, TACAN 125Y (per vol Hawg)
Arco 3: 151.000 VHF AM, TACAN: 126Y (per vols Pig i Boar)
Shell 4: 149.000 VHF AM, TACAN: 124Y (per vol Tusk)

AMENACES

 Volar per sobre d´ANGELS 13, depenent de l´amenaça. Tingueu en compte que quasi tota l´acció es desenvolupa sobre les muntanyes del Caucas, per tant afegiu 3000 o 4000 peus a aquests ANGELS 13, els IP estàn situats a ANGELS 20, que és un bon sostre de seguretat.

 SAM´s móbils (SA-13 i SA-9)

 AAA (Optical i Shilka´s)

 MANPAD´s (SA-18)

 Tropes terrestres (canons en vehilcles i armes lleugeres)

NOTES DEL TIPUS DE MISSIONS

 Els tipus de missions a realitzar podràn anar desde suport CAS a tropes de terra, missions STRIKE d´objectes estàtics o interceptació de tropes terrestres.

 Tindreu Tankers a la vostra disposició volant a 18000 peus d´alçada, utilitzeu els respectius TACANS per localitzar la seva posició exacta. ( a veure quan aprenem a repostar com Deu mana).

 Seguiu les ordres de AWACS (Challie 3) en tot moment, vigileu amb les amenaces antiaèries, recordeu que esteu sobre terreny elevat, mantingueu sempre 2 o 3 mil peus d´alçada per sobre d´ANGELS 10, per romandre resguardats de possibles MANPAD´s i altres amenaces. No hi han AAA radàrics, tot es IR per tant portem 240 bengales com a contramesures, convé seguir els procediments habituals en el cas d´atacs a baixa alçada i dispensar bengales abans i d´esprés de l´atac.

IMPORTANT PEL VOL PIG


La vostra AO es troba situada entre els cuadrants 38T i 37T, per tant estigueu molt atents a les indicacions de l´AWACS, ja que en funció d´on estigui situat l´objectiu, haureu de canviar les coordenades del cuadrant. AWACS us anirà indicant en cada cas en quin cuadrant es troba l´objectiu.

PLA DE VOL


Podeu descarregar el pla de vol en format excel desde aquí

Interessats apunteuvos aquí:

- Kopant
- Buran
- Rush
- Wotan
 

Buran

Víbria
Membre del personal
11 Desembre 2010
2,091
11
38
50
Barcelona - Catalunya
www.cavallersdelcel.cat
#6
Avui haig d'entregar un treball i espero tenir-ho tot enllestit abans de volar, desgraciadament no depèn de mi, esperava trobar-me la feina enllestida aquesta tarda però sempre hi ha gent que deixa les cosses per última hora perjudicant als demés, ja us diré alguna cosa per whastapp.

Fins després.
 

Uron

Nou usuari
7 Febrer 2016
11
0
1
#8
OSTRES QUINA PUTADA JO NO TINC EL PORQUET, I NO PUC ACOMPAYAR-VOS, PERO US DESITGO MOLTA SORT, EN LA MISSIÓ. SALUTACIONS A TOTS COMPANYS.
 

Buran

Víbria
Membre del personal
11 Desembre 2010
2,091
11
38
50
Barcelona - Catalunya
www.cavallersdelcel.cat
#9
Al final no podré venir, em sap greu però no és culpa meva, encara no m'han presentat la part de la feina que falta i ja em veig tenint que fer-la de cuita correns, ja què a les23:55 finalitza el termini per entregar-la.

A poder ser mai feu treballs en grup online amb gent que no coneixeu bé o tingui referències d'altres companys, ja tinc ganes d'acabar aquest martiri.

Bons vols companys.
 

Kopant

Més pesat que Kuban
12 Abril 2014
1,207
2
38
Sant Pere de Riudebitlles, Catalunya
#10
Coi Buran , que sigui lleu el treball i a veure si t´envien la part que et falta, i pel vol, més dies que llangonisses..ja saps... :çsi: demà tornarem a ser per aquí, i com sempre podrem fer el que més de gust ens vingui...per cert, a aquests del treball digue´ls que tens uns amics que els hi poden fotre un maverick "por donde nunca sale el sol" a veure si espavilen... ç;)

Que vagi bé company! :çruc:
 

Kopant

Més pesat que Kuban
12 Abril 2014
1,207
2
38
Sant Pere de Riudebitlles, Catalunya
#11
AJORNADA

Al final en Wotan i jo no vam poder volar la missió per problemes tècnics, ja que a mi no m'entrava a la seva partida fent ell de servidor. No sabem perqué ç?|
Però vam volar la CAS/CAP Infinity random Georgia West en un servidor extern amb els A10 i vam xalar lo seu... :çulle:
Aquesta missió promet moltes hores de vol i deversió amb diferents móduls.
Missió complerta!

Moltes gràcies pel vol Wotan, m'ho vaig passar d'allò més bé! çXD

Fins la propera companys! ;)

Salut i ales! :volador:

Kopant :çseny:
 

Wotan

Miquelet
Personal DCS
25 Octubre 2010
588
51
28
Catalunya
#12
Doncs si,

Problemes tècnics a part, la cosa va ser d'allò més entretingut. Aqusta missió dona molt de joc i la veritat és que està molt currada. Si podem jugar-la combinant atacs a terra i aire, la cosa pot ser brutal.

Gràcies a en Kopant per la companyia. :çsi:

PD: a veure si algú sap per què tenim aquests poltergeist a les conexions en xarxa... :çrubl:

Salut!