[A-10C] Op. Desllorigador, Dimecres 2/03/2016 22:00

Kopant

Més pesat que Kuban
12 Abril 2014
1,207
2
38
Sant Pere de Riudebitlles, Catalunya
#1
Bones nois! :çsalut:

Si us sembla, aquest dimecres tornarem a posar-nos en la pell del grup de vol Hawg en aquesta missió, per veure que ens depara el destí.
D´altra banda, aquesta vegada, i vist que en principi tots ja tenim instal.lat l´Aries, intentarem volar-lo amb les comunicacions com deu mana; en funció dels pilots que siguem, crearem 2 o tres binomis amb freqüències diferents per couminicar-nos, a veure que tal ens va i com ens en sortim.
Si només començar veiem que l´Aries ens dona problemes, passarem d´ell i ja anirem veient, perquè últimament i veient els problemes esotérics que dona aques programet, començo a pensar que també està desenvolupat per alguna empresa russa ç;)

Us recordo de que anava la cosa i ja sabeu....interessats apunteu-vos al final del fil per anar preveient assisténcia i establir canals de ràdio en el briefing etc...






DESCRIPCIO DE LES MISSIONS

Aquestes missions intenten reproduir la naturalesa dels vols dels A-10 en l´operació “Llibertat duradora” a la guerra de l´Afganistan. Mentre que les unitats i els grups de combat no són referéncies directes d´aquell conflicte, moltes de les tasques d´aquestes missions han estat inspirades en fets reals com la batalla de Takur, La batalla de Wanat, o la de Tarin Kowt.

L´enemic podrà aparéixer de vegades de formes més convencionals, intentant simular com eren algunes de les forces Talibans durant la invasió del 2001, formades per blindats lleugers i defenses aèries moderades.
D´altres vegades, podràn aparéixer com a insurgents que embosquen forces de l´Otan de maneres més o menys convencionals.
Apareixeran sovint amb algun SA-13 o SA-9 aparentment extrets i requisats d´arsenals de governs anteriors, evidentment no hi faltaràn MANPAD´s, peró tot dependrà de cada missió i en serem degudament informats en el seu moment.

BRIEFING

 Dirigir-se al punt IP Banks (vol Hawg), IP Adder (vol Pig), IP Dodge (vol Boar) i IP Mazda (vol Tusk) i esperar contactar amb AWACS (Challie 3) per radio. Un cop a l´estació, Challie 3 us anirà assignant objectius en funció de les necessitats de les tropes de terra que es trobin a l´àrea d´operacions AO

 Si els vols Hawg, Pig, Boar o Tusk es queden sense munició, AWACS (Challie3) els concedeix autorització per tornar a base i simular un “check out”

 La munició que porten tots aquests vols, no és a la que estem acostumats i sobretot no en la “quantitat” a la que estem acostumats ( 3 GBU 38, 1 GBU 12, un Maverik, 14 coets i el canó) vistos els resultats dels primers intents, el lider de vol establirà el "payload" adecuat per cada pilot abans de fer el rampstart.

 Si mentres rebeu els missatges de l´AWACS (Challie 3) no teniu temps de copiar les coordenades que us ha proporcionar, sempre les podreu consultar al menu de ràdio F10.

 Si per qualsevol motiu voleu cancelar la tasca que us ha estat assignada, ho podreu fer accedint al menú de ràdio F10 i seleccionant “cancel mission”
SERAN NECESARIS UNS 5 MINUTS PERQUE ES GENERI UNA NOVA MISSIO, AIXIÍ QUE TINGUEU PACIENCIA.

 Quan una missió hagi estat completada AWACS (Challie 3) ordenarà a cada vol tornar al seu respectiu IP a on rebrà noves missions. L´AWACS us informarà també quan el temps de vol a l´estació hagi estat completat.

UNITATS I COMUNICACIONS

 ELS NOSTRES GRUPS DE VOL:

Hawg: 6 x A10C
Pig: 6 x A10C
Boar: 6 x A10C
Tusk: 6 x A10C

 JTAC´s “vol Boar”

Deathstar 2: 30.000 FM
Playboy 1: 31.000 FM
Anvil 4: 32.000 FM
Colt 4: 33.000 FM

 TANKERS

Texaco 1: 150.000 VHF AM, TACAN 125Y (per vol Hawg)
Arco 3: 151.000 VHF AM, TACAN: 126Y (per vols Pig i Boar)
Shell 4: 149.000 VHF AM, TACAN: 124Y (per vol Tusk)

AMENACES

 Volar per sobre d´ANGELS 13, depenent de l´amenaça. Tingueu en compte que quasi tota l´acció es desenvolupa sobre les muntanyes del Caucas, per tant afegiu 3000 o 4000 peus a aquests ANGELS 13, els IP estàn situats a ANGELS 20, que és un bon sostre de seguretat.

 SAM´s móbils (SA-13 i SA-9)

 AAA (Optical i Shilka´s)

 MANPAD´s (SA-18)

 Tropes terrestres (canons en vehilcles i armes lleugeres)

NOTES DEL TIPUS DE MISSIONS

 Els tipus de missions a realitzar podràn anar desde suport CAS a tropes de terra, missions STRIKE d´objectes estàtics o interceptació de tropes terrestres.

 Tindreu Tankers a la vostra disposició volant a 18000 peus d´alçada, utilitzeu els respectius TACANS per localitzar la seva posició exacta. ( a veure quan aprenem a repostar com Deu mana).

 Seguiu les ordres de AWACS (Challie 3) en tot moment, vigileu amb les amenaces antiaèries, recordeu que esteu sobre terreny elevat, mantingueu sempre 2 o 3 mil peus d´alçada per sobre d´ANGELS 10, per romandre resguardats de possibles MANPAD´s i altres amenaces. No hi han AAA radàrics, tot es IR per tant portem 240 bengales com a contramesures, convé seguir els procediments habituals en el cas d´atacs a baixa alçada i dispensar bengales abans i d´esprés de l´atac.

IMPORTANT PEL VOL PIG


La vostra AO es troba situada entre els cuadrants 38T i 37T, per tant estigueu molt atents a les indicacions de l´AWACS, ja que en funció d´on estigui situat l´objectiu, haureu de canviar les coordenades del cuadrant. AWACS us anirà indicant en cada cas en quin cuadrant es troba l´objectiu.

PLA DE VOL


Podeu descarregar el pla de vol en format excel desde aquí

Interessats apunteuvos aquí:

- Kopant
- Buran
- Rush
- Magnetar
- Wotan
 

Wotan

Miquelet
Personal DCS
25 Octubre 2010
588
51
28
Catalunya
#6
Bona tarda,
bona missió la d'ahir. Llàstima que els "problemes tècnics" d'en M,agnetar el fessin deixar-la. Semble que ahir varem trobar els enemics amb una certa facilitat..

Poso un parell de fotos (que no valen gran cosa) un cop assolit l'objectiu...

Els helicòpter aterrant al lloc de l'accident i carregant...





:çsi:
 

Buran

Víbria
Membre del personal
11 Desembre 2010
2,091
11
38
50
Barcelona - Catalunya
www.cavallersdelcel.cat
#7
Una missió molt divertida.

Arrenquem motors i un cop verifiquem que les comunicacions són bones amb l'Aries comencem a rodar cap a pista.
Un cop a capçalera inicio l'enlairament, comunico amb en Wotan que retallarem per l'interior del gir del lider per apropar-nos i reagrupar-nos abans, dit i fet, en un tres i no res estem en formació. Seguim el pla de vol sense res a destacar.

Ens comuniquen per ràdio on ens hem de dirigir, en Kopant ens ordena dirigir-nos al punt assignat mentre ell ajuda a Magnetar a solucionar problemes tècnics, obeïm les ordres i anem cap a WP assignat, mentrestant intentem localitzar pel TGP els objectius, en Wotan els localitza rapidament però a mi em costa localitzar-los., un cop a lla vista del TPG iniem atacs per protegir el nostre objectiu. Jo vaig fallant les bombes laser sistematicament, sen se entrendre el per què, tot ho tinc connectat i ben configurat, al final, m'adono que la pantalla del TGP está en IR (infraroig) i no en LSR (Laser), ho corregeixo i la última bomba toca de ple al seu objectiu, llàstima de sis GBU tirades per no res.

El següent objectiu a destruir es un altre comboi, aquest cop vaig a coets tot i tenir AA que em poder fer mal de debò, però intentaré aprofitar la mateixa vall per on es dirigeixen i fer un atac des de les seves sis fent una passada longitudinal a la seva direcció i utilitzar el canó si fos necessari, i escapant per un lateral un cop feta la passada, dit i fet i sembla que força bé, ja que no m'ataquen i destrueixo alguna cosa que altre.

Un cop sense munició i la resta de companys en la mateix situació que jo, ens dirigim cap a base i fem fem un aterratge en tàndem encara més de pel·lícula que la sortida.

El tema comunicacions ens hem de reunir i trobar un estandar.

Llàstima d'en Magnetar i els seus problemes tècnics, a veure si a la propera no n'hi han per a ningú.

Una molt bona missió, com sempre un "gustasso" volar amb vosaltres companys.

Fins la propera.