SC ara... que faig?

Ros

Nou usuari
3 Maig 2017
12
0
0
45
Sabadell, LELL
#1
Molt bones,

A veure estic començant amb el SC, i fent-me amb els controls, que tenen "tela", de vegades penso que els mapeja un simi poc evolucionat, en fi, a aprendre toca.

Per altre banda, i fent referència al tema del post, per on començo?
Ja tinc la meva nau Aurora, i he fet alguna missió al Crusader, i fins i tot he aconseguit esborrar del espai algun que altre torra collons jejeje.
Però a part de fer les missions, que apareixen en el menu (F1, Holonosequè), que puc fer més? hi ha alguna part de comerç? transport? etc....

Si se que puc fer lo del Star Marine i el Arena Commander, però crec que el tema del joc es el PU

Gràcies companys
 

Viper

Administrator
Membre del personal
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#2
Doncs em sembla que a part d'explorar pel teu compte, i cercar els ous de pasqua que hi han, no pots fer res més. Ara mateix està verd encara, fins que no treguin la 3.0 crec que no veurem un espai més replet de coses. Però a veure que diuen els companys que el juguen més.
 
9 Abril 2017
144
0
0
Manresa
#3
A part de les misions, explorar i l'star marine i Arena comander pots fer carreres crec ( jo no ho he provat ). Fins que no surti la 3.0 no hi ha gaire a fer. A la 3.0 habilitaran l'aterratge en alguna lluna però si no vaig errat el comerç encara estarà bloquejat.
 

SilverArrow

Administrator
Membre del personal
Personal Arma
Community Manager
6 Novembre 2014
1,882
86
48
#5
Jo t'aconsello pràcticar les missions dins l'univers.

Pràctico combat als reles de comunicació i cos a cos a la estació de seguretat.

Quin nick tens al joc?
 

Ros

Nou usuari
3 Maig 2017
12
0
0
45
Sabadell, LELL
#6
El meu nick es Sethlans...

Si lo de practicar tir als relés és el que faig... però encara no el cos a cos... mmmm quines són les misions aquestes?